Lanvin

Piękna jesień tego lata!


Pamiętacie Lanvin for H&M? 
Aż drugi raz mam ten naszyjnik na sobie i zawsze wygląda pięknie:)
Takie dodatki łączę z klasycznymi rzeczami. Biały top i szare spodnie - idealnie.
A spodnie kupiłam w h&m w tamtym roku i założyłam je może raz.. 
Wyglądają jak dresy, ale są lniane. Trochę pidżamowe.
Przeczytałam lipcową Elle i od razu mi się przypomniało, że je mam!










Jakby ktoś chciał, mam do sprzedania beżowe, zamszowe szpilki, rozmiar 38, 10 cm
Praktycznie nienoszone. Cena do uzgodnienia. Możliwość wystawienia na allegro.
Zdjęcia tutaj:  >klik< 

This entry was posted on wtorek, 17 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “Lanvin”

  1. bardzo efektowny:) rozjaśniłaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  2. casual! love it!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przepięknie :)! zawsze wyglądasz wybornie, ale teraz to przeszłaś samą siebie!

    uwielbiam Twojego bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu kocham te buty!!!! i będę to powtarzać i powtarzać;) zapraszam na kosmetyczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, jak je gdzieś znajdziesz to kup - mega wygodne

      Usuń
  5. Tak efektowny naszyjnik nie potrzebuje już dodatkowych ozdób. Tobie udało się skomponować strój bez zbędnego przepychu ;) Bluzka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo korzystnie Ci w tym blondzie, wg mnie lepiej niż w naturalnym odcieniu ;) Tak wnioskuję ze zdjęć xD Nie każdemu pasuje, ale Ty wyglądasz w nim świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ja jestem naturalną blondynką tylko rozjaśniałam

      Usuń
  7. DARMOWE PUDEŁECZKO KOSMETYKÓW
    http://shinybox.pl/?ref=497404a

    wystarczy tylko się zalogować i zbierać Shiny Stars! 100 Shiny Stars= 1 pudełeczko, które zawiera 5 kosmetyków do przetestowania (Kosmetyki są o wiele większe niż te, które są dodawane do gazet! ;-] )Nawet dostarczenie pudełeczka do domu nic nie kosztuje : ) polecam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem,że to Ty w linku ze zdjęciem w beżowych szpilkach? miałaś dłuższe włosy? pięknie Ci było, oczywiście teraz też jestem zakochana w Twojej fryzurze ;) może dodasz kiedyś zdj z dawnej fryzurze? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, jak tylko znajdę jeszcze jakieś na dysku:)

      Usuń
  10. Hej! :) Mam do Ciebie mnóstwo pytań! Chciałabym się z Tobą skontaktować "prywatnie". Mogłabyś podać swojego maila or something, bardzo mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lilka142@buziaczek.pl - śmiało, pisz

      Usuń
  11. Wyglądasz prze-fantastycznie :)! uwielbiam Cię w tej czerwieni :) Na Twoim miejscu wrzuciłabym jedno z tych zdjęć do nagłówka! Demon sexu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się co do tej jesieni :( ale już było słonecznie, także mam nadzieję że za chwilę ta okropna pogoda ustąpi miejsca takiej, która powinna być!

    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful pictures and great outfit! love it!

    OdpowiedzUsuń