like it, press it, try it

Te legginsy są wprost idealne na każdą pogodę. 
Są z materiału takiego jak strój kąpielowy, wiec w sumie w ogóle ich nie czuć na sobie. 



Kupiłam ostatnio Vansy Ery, i wcale nie miałam problemu ze znalezieniem ich. Wszyscy mi mówili, że po prostu nie da się ich kupić. Wiecie, czarne vansy takie jakich jeszcze nikt nie ma:)




Wreszcie kupiłam porządne okulary!
Na prawdę byłam od nich uzależniona. Zdałam sobie z tego sprawę, jak rozwaliłam swoje stare.
Klasyczne, mało oryginalne, ale do wszystkiego - ciągle je noszę.
Te i wiele innych znajdziecie tutaj www.80spurple.com/




 *

Mam coś dla osób lubiących oryginalną biżuterię.
Z resztą sama dostałam jedną z cudownych bransoletek:)







i jeszcze kilka innych, ciekawych rzeczy znajdziecie na

*

 znalezione na jakimś fanpejdżu na fejsie,
nie mogę się powstrzymać, żeby wypróbować!


This entry was posted on sobota, 7 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

28 Responses to “like it, press it, try it”

  1. Genialne sa te leginsy, gdzie kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy są świetne, a vansy jeszcze lepsze ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich leginsów to nikt nie ma, a vansy niestety.. c:

      Usuń
  3. masz boski kolor włosów ;o a zestaw idealny! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche jajko! ostatnio eksperymentowałam i już jest ok:)

      Usuń
  4. super zestaw :) świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. a tę białą bluzkę gdzie kupiłaś? :)
    +świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h&m w tamtym roku, ale ostatnio też widziałam takie

      Usuń
  6. podoba mi się, świetne legginsy! zastanawiam się nad zakupem podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing outfit! casual & simple! love it!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałem sie po prostu w Tobie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz mi napisać skąd masz bluzkę pokazaną w jakimś wcześniejszym poście z indianinem wiązaną z przodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, jestem w niej zakochana! Możesz mi jeszcze napisać czy to z nowej kolekcji czy już raczej jej nie dostanę w sklepach??

      Usuń
  10. Masz piękne włosy! W ogóle fajnie wyglądasz ;)

    PS. Staram się jak mogę obniżać ceny Charlotte, w te wakacje pojawi się duuuża promocja ;) A w między czasie możesz zajrzeć tu: http://charlotte-rouge.preview.shwrm.com jest wyprzedaż naszych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  12. to zależy, jaki kto ma. ale zazwyczaj canonem eos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. Μy spouse and I stumbled over hеre diffeгent web page and thought I might cheсκ thіngѕ out.

    I like what I see ѕο nοw i am fοllоwing
    you. Looκ foгwarԁ to gοing oѵer your web page yet again.


    Feеl frеe tο surf to mу wеblog Eternity rings

    OdpowiedzUsuń
  15. Thеse are really great ideas in оn thе topіc of blogging.

    You hаѵe touched ѕome pleasant things here.
    Any way keep up wrinting.

    mу web page :: instant loans
    My page - instant loans

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! I cοuld have swoгn I've bеen to this
    blog before but after bгoωsіng through many of the posts І realized it's new
    to me. Anywауs, I'm ԁefinіtely happy Ι came acгoss it аnd I'll be book-marking it anԁ checking back often!



    Here іs my web blog :: prestashop themes

    OdpowiedzUsuń