xoxo


Dobra, kilka rzeczy o mnie muszę chyba wytłumaczyć plotkarom i hejterom.. 
Bez nich życie byłoby takie nudne <3
 Ale przed tym przeczytajcie trochę komentarzy tu: >klik< 

A więc. Nie, nie jestę hipserę. 
Nie, nie sram kasą. Moi rodzice też nie dają mi co tydzień na zakupy.
Nie, nie zarabiam milionów na blogu. Właściwie to w ogóle ma nim nie zarabiam.
Chodzę do pracy i do szkoły, jak każdy normalny człowiek. Chyba nie ma w tym nic niezwykłego?
Nie jestem "kolejnym dzieckiem bogatych rodziców"
Nie wiem, czy zmieniam świat, czy kogokolwiek i cokolwiek zmieniam za pomocą bloga. Nie chcę.
Widocznie komuś, kto to pisał tak się wydaje. 
 Nie, nie jestem nastolatką taką samą jak setki innych. Nie chce być zwykłą, szarą masą. 
Ale przecież.. znacie mnie lepiej - wiecie lepiej. 
Na prawdę nie wiem, czy moje focie są takie słit, jeśli tak możecie rzygać tęczą. Pozwalam. 
Nie, nie jestem drugą Honey. I z pewnością nie tylko dlatego że nie umiem śpiewać:) 
Nie chce żadnego MTV i słit szesnastki, wystarczy mi grono znajomych na domówce.
Może komuś się nie podoba jak sie ubieram, może moje dodatki w ogóle do siebie nie pasują, może ubieram się jak setki innych blogerek, może nie znam się na modzie. Nie wiem. W każdym razie - nie interesuje mnie to. Ubieram się tak, jak mi się podoba.
Hejtujcie dalej, powodzenia. 


" Lidka zmienia właśnie takich jak wy... wiem że gumiaki do dresów i skarpety do sandałów to wasz ulubiony look :) " Jeśli kogoś inspiruje w ten sposób, to bardzo mi miło, chociaż nie był to mój cel. 


A teraz wrzucę kilka moich słitfoci, jakie znajdziecie na tysiącu innych blogów. I jeszcze zapłacą mi za go grube miliony, biczys. Będę się dziś kąpać w dolarach! 



This entry was posted on czwartek, 12 lipca 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “xoxo”

  1. So cute!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Lidka, I really love your style, it's so inspiring <3
    It would be very cool, if you could write more in English. I'm from Germany so it would make it much easier for me and I think for many others, too.
    Greetz, Christin :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, nie przejmuj się zdaniem innych-wszystkim nie dogodzisz :p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa stylizacja,śliczna torba :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja odpowiedź będzie banalna, ale zawierająca w sobie prawdziwą odpowiedź. PO co ludziom takie komentarze>? Z ZAZDROŚCI ! Zazdroszczą Ci tego, że pojawiłaś się na fejsie ;D, zazdroszczą Ci urody i stylu bo oni są kompletnie szara nudną masę, OLAĆ ICH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee nie wydaje mi się, żeby to było z zazdrości :)

      Usuń
  6. Great outfit!

    xx
    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy się nie udzielam na takich stronach, ale! po co się w ogóle tym przejmować? masz miliard fanów na LB, drugie tyle stale odwiedza twojego bloga, trzecie tyle rozpoznałoby cię w większośći dużych miast. zostaje miliard ludzi, którzy mają dwie komórki mózgowe, trzy dresy (w tym i niedzielny!) i cztery punkty IQ. więc szkoda literek na komentowanie postów dzieci, które dorwały klawiaturę tylko po to, by bez konsekwencji uprzykrzać życie innym :) pozdrowienia z gliwic!

    OdpowiedzUsuń
  8. miej ich w dupie :) jesteś fajną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń