Aztec


Wiem, że moda na wzór aztec była już trochę dawno, ale dopiero teraz mogłam pozwolić sobie na zakup tej spódnicy. Jest mega fajna no i mega obcisła. Kto nie lubi podkreślić swojej figury? :) Co prawda jak się w niej chodzi to się podwija, ale nie trudno temu zaradzić. Pod krótkie spódnice/sukienki zawsze zakładam czarne, materiałowe spodenki - nie widać ich a ja się czuje swobodnie.




A tą torebkę kupiłam w second handzie ;o
Pierwszy raz znalazłam tam coś oprócz ciuchów!
I jestem z niej bardzoo bardzo zadowolona. 

A bransoletka ze strony www.zielonykot.pl



Noo i może ktoś zauważył? 
Zmieniłam kolor włosów z żółtego </3 na jasny blond.
Z eksperymentowaniem na włosach zawsze jest problem.
Przedtem były żółte, teraz były siwe.
Ale spoko - co mycie mam bardziej blond. 
Teraz maniurka ze mnie pierwsza klasa!


Aww dziękuję, na lookbooku jest już ponad 4000 <333

This entry was posted on czwartek, 16 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “Aztec”

  1. ale masz genialną torebkę ;o genialna całość, świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i dałam za nią jakieś 20 zł :)

      Usuń
  2. świetny ten nowy kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super figurę! i naprawdę świetnie Ci w tym jasnym blondzie, a torebka i spódnica genialne <3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.payaloveschocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. i love your skirt! :) and i have the same t-shirt, only in white :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wlosy masz super :) sama sie teraz zastanawiam nad takim kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajny fajny tylko na pewno nie wyjdzie taki jak będziesz chciała - no chyba że u fryzjera:)

      Usuń
  6. Wow! so amazing! lovely

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna jesteś! *.* mogłabyś podać e-meila lub numer gg, żeby można było się z Tobą skontaktować jakoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fejs? http://www.facebook.com/lidka.nawarra

      Usuń
  8. Oj chyba nie mogę więcej wchodzić na twojego bloga, bo za każdym razem mam ochotę ściąć włosy na krótko :D świetną masz tą fryzurę i kolor, a w spódnicy sie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looove your skirt :D
    xx frà

    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Really nice skirt ! :D I've the same Vans :")

    OdpowiedzUsuń
  11. Mozna wiedzieć gdzie kupilaś spódnice?? Jest świetna ��

    OdpowiedzUsuń