classic



Aktualnie w stolicy. Całe wakacje właściwie w biegu, ale ja na prawdę przy tym wypoczywam c;

Która robiła sama krótkie spodnie?
Co prawda lato się kończy, ale dalej nie znalazłam dobrego sposobu na postrzępienie końców spodni.
Może jeszcze znajdę motywacje do zrobienia sobie jakiś fajnych szortów z ćwiekami na tyłku i poszarpanymi końcami tylko nie wiem jak. Może ktoś mi podpowie?? I jakby ktoś się orientował, gdzie można kupić fajne ćwieki oprócz allegro, niech mi podrzuci link. Proszę ;3








This entry was posted on wtorek, 21 sierpnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “classic”

  1. Szkoda, że masz zablokowane wiadomości na fb.. Na prawdę chciałabym się o niektóre rzeczy zapytać i od razu przepraszam jeśli sobie pomyślisz, że Cię jakoś gnębię.

    Masz genialny styl! Wyglądasz niesamowicie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz! Zazdroszcze figury ktora mozna pokazac w takim stroju :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. love this short!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Szukasz sposobu na postrzępienie końców? Ja swój mam ;) Wypróbowałam na moich. Wystarczy, że widelcem przejedziesz kilka razy po końcówce nogawki : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba w tej stylizacji, a do tego masz przepiękną figurę, której ci strasznie zazdroszczę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś te buty? ogółem cudowna stylizacja!

    zapraszam na mojego bloga z inspiracjami (: dodaję do obserwowanych hehe

    http://nouland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty masz figurę, pozazdrościć ♥_♥

    Przy okazji zapraszam na mój blog. Zajmuję się dodawaniem t-shirtom nowej duszy. Zajrzysz?
    www.dwtshirts.blogspot.com
    Polub mnie na facebooku - Dirty Wings t-shirts.

    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoich spodenek nie strzępiłam specjalnie ponosiłam kilka razy i same się zrobiły postrzępione, jak dla mnie idealne.
    a jeśli chodzi o ćwieki to polecam kupić pasek np. czterorzędowy niezbyt dobrej jakości, u mnie w mieście mozna dostac takie za 10-15 zł a ćwieków całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kup sobie pasek, chyba że nie będziesz już wtedy taka fashion. Spadające spodnie nie są już w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze możesz odpiąć ćwieki z butów

    OdpowiedzUsuń
  11. your shorts <3
    xx frà

    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń