Galaxy leggins

Większość zdjęć praktycznie w stanie surowym. Nie będę obwiniać o to brak czasu, po prostu mi się nie chciało. Właśnie zaczynam maraton filmowy, choć pewnie zaraz usnę. Moje wakacyjne odprężenie i wypoczęcie powoli się wykorzystuje. Choć nie opuściłam do tej pory ani jednej lekcji, z czego jestem bardzo dumna (!) dziś rano miałam dylemat czy iść do szkoły czy może jednak się wyspać.. No ale wstałam i z odciśniętą jeszcze poduszką na twarzy wyszłam z domu. Moje nowe liceum to chyba najlepszy wybór życia! Strasznie mi się podoba, a co najważniejsze - fajni ludzie.







Mam dla was kolejny konkurs romwe. Właśnie w takim wygrałam legginsy, które mam na sobie.
Tym razem galaxy jest sukienka :) 

Do wygrania sukienki ROMWE na fejsbóku. 5 wygranych dziennie, a konkurs trwa do 4.10.12.
Wystarczy kilką link poniżej. Powodzenia! 

Get chances to win a party dress from ROMWE Facebook.  There will be 5 winners everyday.  20/09 - 04/10/2012.  It's open worldwide.
Click here to find the rules & join: 





This entry was posted on piątek, 21 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “Galaxy leggins”

  1. wyglądasz genialnie! Chyba pierwszy raz tak mi się spodobały legginsy galaxy, skąd one?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te autobusy w tle dodają pikanterii temu zdjęciu od razu widać że jesteś zwykłą dziewczyną a nie jakąś tam lansiarą. Domyślam się że to był przekaz którym chciałaś dotrzeć do zwykłych ludzi. Okulary były niezbędne przecież tak bardzo świeciło słońce. bardzo podoba mi się że nie robisz tego wszystkiego tylko po to żeby wszystko o tobie mówili. inspirujesz mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę czuje sarkazm ;>
      nie jestem zwykłą dziewczyną, ale nie mam zamiaru sie lansować, a okulary tylko dlatego, że brzydko wyglądałam:)i nie wiedziałam, że autobusy dodają pikanterii..

      Usuń
    2. to jak jesteś brzydka to sobie nie rób zdjęć.

      Usuń
    3. tu chyba nie chodzi o to czy jestem ładna czy nie. wydaje mi się, że chodzi o to, jak się ubieram.

      Usuń
    4. Założyłaś okulary bo brzydko wyglądałaś, ale jednak tutaj nie chodzi o to jak wyglądasz, to po co je założyłaś? Trochę sama się w tym gubisz.

      Usuń
  3. fajny zestaw . a kim chcesz zostać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju lubię twój styl kurtka fajna gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing outfit!

    check out eFoxCity.com giveaway on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes z rocznika '96? jaki profil w lo wybralas?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedz skąd masz tą kurteczkę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko. czy tak samo ubierasz sie do szkoly jak wygladasz na zdjeciach na blogu? Swietnu STYL!

    OdpowiedzUsuń