last

Ostatnio wygrałam w konkursie romwe świetne legginsy galaxy. 
Dziś miałam okazję pierwszy raz pójść w nich do szkoły i kilka osób powiedziało mi, że są świetne :) 
Co mnie bardzo ucieszyło, bo nie miałam udziału w ich wyborze. Postaram się ogarnąć i pokazać wam jutro. Właściwie są bardzo tanie. Chętnie kupiłabym jeszcze kilka par, gdyby nie fakt, że nie mam już miejsca w szafie dosłownie na nic! Niżej wklejam wam link do legginsów.
Jeszcze mam dla was hasło zniżkowe! Na zakupy powyżej 60$ macie zniżkę 5$. Wystarczy wpisać leggin5. 



Jak ja dawno robiłam te zdjęcia! Jakieś 3 tygodnie temu, kiedy było jeszcze ciepło.
Na brak słońca nie można narzekać, bo jakieś tam jest, ale wiatr?
Znowu nie mogę się przyzwyczaić, żeby nosić na sobie tyle warstw ciuchów.
Następny post może bardziej adekwatny do pogody ;-)









backstage 


braclet, dress / romwe.com
shoes / deezee.pl
sunglasses / 80spurple.com

This entry was posted on czwartek, 6 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “last”

  1. love it :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. love the shoes!

    dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, mam pytanie - jaki masz numer buta? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  5. outlety jakich marek są w krakowie i gdzie? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, wiem tylko, że jest fajny outlet terranovy na zwierzynieckiej.

      Usuń
  6. Hej :) Mam pytanie widziałam na lookbooku,że masz te buty: http://www.oasap.com/boots/6885-high-platform-leopard-detail-wedge-boots.html i mam pytanie miałaś jakieś problemy z ich kupnem i czy dostarczyli ci je do Polski ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie, wysyłasz przelew i idziesz na pocztę je odebrać po dwóch tygodniach

      Usuń
  7. Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na giełdzie samochodowej:)

      Usuń
    2. Uuu, w jakie dni? Co się tam robi? Ciekawa praca... :D

      Usuń
    3. aktualnie tylko w niedziele, w biurze ogłoszeń

      Usuń
  8. A polecasz te buciki ? Nadal ci sie podobają ?
    Przepraszam że tak męcze ale uważam że masz niesamowity styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look!
    xx

    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń