poniedziałek, 24 września 2012

Moro





Nawet nie wiecie, jak ciężko gdziekolwiek znaleźć kurtkę moro, która nie kosztuje fortuny (cztyt. zara) 
Ja dostałam ją na szczęście zrobioną, bo chyba nie mam talentu do szycia. Ale szaleje na punkcie tych doszywanych błyskotek. Spotkałam się z opinią, że nie pasują do tego moro.. no  ale skoro mi się podoba, to widocznie tak ma być.  









jacket / sh +diy
top / marc o'polo sh
pants / h&m
shoes / romwe.com
bag / allegro.pl
ring / house
sunglasses / 80spurple.com

13 komentarzy:

  1. great photos, love your jacket :)


    check eFoxCity.com giveaway on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sooo beautiful!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jest mega, a jak ją dostałaś to tym bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga! Regularnie podziwiam Twoje zdjęcia, stylizacje, urodę, a szczególnie bardzo ukochałam Twoje włosy! chyba dlatego, że sama mam podobną dlugość, jednak Ty masz duużo lepszą fryzurę! mam taką prośbę, czy mogłabys dla swojej fanki napisać coś więcej o swoich włosach? pielęgnacji, koloryzacji, cięciu? Rozjaśnilas znacznie wlosy a nie widac żebys im tym zaszkodziła! wiem, że odbiegam od tematyki Twojego bloga, przepraszam, ale naprawdę mnie inspirujesz! pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! nie wiedziałam że kogoś interesuje, co robię z włosami.. :)

      Usuń
  5. nie wierzę! taka cudowna kurtka z sh :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it!

    (giveaway iphone cover)

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego wszystkie zdjęcia masz w okularach,jakbyś chciała zasłonić twarz/oczy może coś z nimi nie tak ale ty przecież musisz być idealna ;) zaraz mi powiesz że masz też bez okularów ale wtedy nie patrzysz w ogóle w obiektyw albo zasłaniasz,interesujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie jestem straaasznie brzydka i nie chcę nikogo straszyć + przecież nie jestem modelką

      Usuń
  8. Lidka nie musi być idealna, ona jest zwykłą dziewczyną która tak jak każdy uczy się i chodzi do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem idealna, ale nie jestem zwykła:)

      Usuń
    2. Nie, Lidko. Jesteś zwykłą dziewczyną. Nie ma w Tobie nic niezwykłego i nadzwyczajnego.

      Usuń
    3. dobrze, że wiesz lepiej

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze:)

L.