Must have na jesień

Mój must have.
Kurtka moro? Coś w kolorze khaki łączone z panterką. 
Dużo błyskotek w połączeniu z militarnym stylem. Sztyblety.
I może wreszcie wymarzone air maxy?
W końcu mam urodziny za dwa tygodnie :)
Moja najukochańsza ciocia już tworzy idealną moro, żebym mogła w niej pochodzić parę razy:)


/ zara
 /allegro


A co myślicie o trampkach high top? 

Znalazłam kilka ciekawych modeli na answear.com ale właściwie sama nie wiem czy mi sie podobają.
Właścwie to chętnie bym w takich pochodziła, ale nie starczy miejsca na mojej urodzinowej wishliście :) 



This entry was posted on niedziela, 16 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “Must have na jesień”

  1. swietna ta pierwsza koszula!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na punkcie moro mam małą obsesję... Facet mój w wojsku i zawsze kojarzy mi się ten motyw dość drażniąco-pociągająco. Niezła mieszanka. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. buty, te botki i sneakersy w moro, mm <3

    OdpowiedzUsuń
  4. moro <3 już przerobiłam ale kocham nadal tak samo mocno<3
    wpadnij do mnie. 3MAJ SIĘ:*

    OdpowiedzUsuń
  5. do jakiej szkoly teraz chodzisz i na jaki profil ?

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam twój blog, ale to zdecydowanie najgorszy post.. Osobiście nie lubię stylu moro, ale połączenie go z takimi tandetnymi błyskotkami? Poza tym jak dla mnie trampki high top są straszne (szczególnie te na zdjęciach). Jedynie buty z allegro i zara są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mówi sie że najgorszy, tylko że ci się najbardziej nie podoba. kultura przede wszystkim :)

      Usuń
  7. I love military style!
    xx

    http://thezenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubóstwiam Twoją fryzurę, jest rewelacyjna! :)
    Czy mogłabyś wstawić na bloga jej zdjęcie z przodu, z boku, i z tyłu żeby dokładnie można było zobaczyć cięcie? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli chodzi o sneakersy to zajrzyj do Bershki. (-;
    niczym Maranty, a jakie wygodne!

    OdpowiedzUsuń