streetwear




Dzisiejsza pogoda zmotywowała mnie do wrzucenia nowego posta. W końcu. 
A jakby komuś już brakowało ciepłych dni to właśnie zaczęły się pokazy S/S '13
Pokazy macie tu i tu i jeszcze tu.
A jakby ktoś chciał wiedzieć, w czym większość będzie chodzić tej jesieni, to w następnym poście.

Kto dalej szaleje na punkcie ćwieków? 
Mi się jeszcze nie znudziły, ale nie mam na nie tak dużego parcia jak kiedyś. 
Jeszcze tylko jedna rzecz z ćwiekami i koniec (romwe-allover-spike-design-bra <3) 

I błagam, niech mnie już nikt nie pyta co później zrobię z tunelami. 
Pół świata ma przebite uszy i nikt się nie zastanawia, że będą na całe życie.
Tunele to takie tylko większe dziurki. Skoro je zrobiłam, to znaczy, że mi się podobają i nie mam zamiaru ich wyciągać. Jeśli kiedyś mi się znudzą, trudno. Jakoś sobie poradzę.






hat , leggins / romwe.com/
sneakers / converse
bag/ h&m
 sweatshirt/ sh
ring/ house

This entry was posted on wtorek, 11 września 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “streetwear”

  1. jestem bardzo ciekawa co pozniej zrobisz z tym tunelem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie powiększę :)

      Usuń
    2. podziwiam takich ludzi heh:>

      Usuń
  2. Prze prze prze genialna czapka ! Bardzo podoba mi się połączenia ostrych rzeczy z luźnymi , super ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyś widziała kurwa streetwear.

    OdpowiedzUsuń
  4. love your cap ! you are cute : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzięki, kosztowała trzy złote ;>

      Usuń
    2. WOW w którym szmateksie kupiłaś tę bluze za 3 zł! O.O

      Usuń
    3. na teatralnym w robanie ;>

      Usuń
  6. w ktorym sh i gdzie kupiłas ten sweter?? Jest świetny! :p a w których sh w Krakowie robisz zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na teatralnym w robanie ;>

      Usuń
    2. Jeszcze coś znalazłaś? ;D

      Usuń
    3. niee bo byłam 10 minut przed zamknięciem

      Usuń