Boston


Streetwear. Chociaż nie mam własnego stylu, to ten jest chyba moim ulubionym. Nie zrozumcie mnie źle, po prostu nie lubię się ograniczać. Mogłabym stwierdzić, że będę się ubierać elegancko, tylko po co? Wszystko zależy od mojej wizji. Lubię codziennie wyglądać inaczej. Ale taki strój jest uniwersalny, a przede wszystkim wygodny! Vansy to zdecydowanie najwygodniejsze buty jakie mam, chociaż zatęskniłam za conversami, które kiedyś nosiłam, więc myślę nad zakupem. Tym razem bordowych. Chciałabym je ozdobić złotymi ćwiekami, chociaż słyszałam że są passe:)


ZAPRASZAM NA MÓJ FUNPAGE NA FEJSIE:)

bluza / sh 
legginsy / romwe.com
vansy / eastend.pl
bransoletka / house






And cupon code for you!!!

You can get a 15% discount for orders over $60.
This is only for our hottest items, in limited supply!!

Take a look in the “best seller” category on romwe.com.

First come, first serve! Items may sell out very soon. No restock!

Code: best15%

Valid October 16th through 21st. Only applies to items in the “best seller” category.

Here is the link: romwe.com/Best-Sellers-c-123.html




This entry was posted on wtorek, 16 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “Boston ”

  1. do jakich sh chodzisz? :)
    prosilabym o adres :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie w tym wyglądasz, z resztą zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupujesz tunele?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro, arif, glovestar

      Usuń
    2. ale polecam glovestar bo fajne naklejki wysyłają! :)

      Usuń
    3. no tak naklejki najważniejsze ;D

      Usuń
    4. Moim zdaniem nie pasują Ci takie duże tunele.

      Usuń
    5. najważniejsze, że dla mnie są najpiękniejsze na świecie:)

      Usuń
  5. Masz 16 lat, tak? Mogłabyś mi powiedzieć gdzie pracujesz, bo to wcale nie jest takie łatwe znaleźć pracę 16-latce... Wiem z własnego przykładu :) Też czekam na post o sh! Sama chodzę i często też znajduje świetne i niepowtarzalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm from the Boston area! hehe, I love that jumper! You're adorable.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czy nie chciałabyś mi sprzedać swojej bluzy? bardzo mi zależy, Gosia

    OdpowiedzUsuń