Good morning!

Witam wszystkie ranne ptaszki! Dziś mam na 10, więc szybki post z rana.
Wolałabym zaspać na pierwszą lekcje, bo nic kompletnie nie umiem.
Historia to jednak nie jest moja mocna strona, o czym przekonam się pisząc za dwie godziny kartkówkę, z której wyczuwam jedyneczkę :) Ale wtedy przynajmniej będę żołnierzem z karabinem.

30 września miałam urodziny i dostałam najwspanialszy prezent na świecie od mojej wiernej fotografki!
Pokaże w następnym poście.




Dwie torby są dobrym rozwiązaniem, bo nie znalazłam jeszcze jednej tak idealnej, żebym mogła pomieścić wszystko. Sama bym na to nie wpadła:

/barbara palvin


 i n s p i r a c j e



 /lookbook.nu
 /ihateblonde.com
/weheartit.com
/beauty-fashion-shopping.blogspot.com/


i trochę o nowej kampanii housa, która bardzo mi przypadła do gustu!



więcej na facebooku housa 

nawet na jednym zdjęciu ja się znalazłam!

This entry was posted on wtorek, 2 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “Good morning!”

  1. Świetny pomysł, z tymi dwiema torbami ; )
    Historia mi też sprawia problemy .
    pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty pięknie wyglądasz w tym połączeniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie byłam na Twoim blogu a przejrzałam wcześniejsze posty i jestem pod wrażeniem, świetne stylizacje i styl
    kurtka megaaa
    wg świetnie Ci w tej fryzurze

    jesteś zarąbista ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas chodzisz w jednej kurtce? Aż tak bardzo Ci się spodobała? Może zamiast dodawać posty na bloga zacznij się uczyć, to chyba przyniesie Ci w życiu więcej pożytku bo ładna nie będziesz wiecznie, trochę wiedzy się przyda. Moim zdaniem powinnaś iść do pani/pana od historii i powiedzieć że jesteś blogerką i że się fajnie ubierasz i za to powinnaś dostawać 5 nie uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo inteligentna i rezolutna odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń