lazy sunday

Wstałabym dziś pewnie o 11 jak wczoraj, ale musiałam iść do pracy. W każdym razie właśnie robię nowy kolor włosów, bo miałam okropne odrosty. Fu. Wczorajszy dzień był o wiele ciekawszy. Byłam w kinie na filmie "Jesteś bogiem".  Słucham rapu od dłuższego czasu i kilka razy obiła mi się o uszy nazwa  p a k t o f o n i k a, ale kompletnie nie byłam w temacie. Dobry film, chociaż pewne fakty trudno wywnioskować z filmu. Więc polecam przedtem zagłębić się w biografię. Według mnie lepszy niż Sala samobójców.

Dostałam ostatnio kilka pytań co robię z włosami. Nie wiem za bardzo co mam napisać, bo nic w sumie nie robię. Nie wiem czy kogokolwiek to interesuje, oprócz tych osób, więc radzę przewinąć kilka zdjęć w dół od razu. :)

Codziennie rano myje włosy, nakładam odżywkę z alg morskich a w międzyczasie się maluje. Potem susze włosy i je prostuje. Nie używam lakieru, więc dlatego co pięć minut poprawiam grzywkę. Całość zajmuje mi jakieś 15 minut. Krótkie włosy to przede wszystkim wygoda.



 



Do malowania odkąd pamiętam używam swojego ulubionego tuszu, jak widać na powyższym zdjęciu i eyelinera. Nieobowiązkowo, ale zazwyczaj lubię podkreślać oczy. Czasami nakładam cienie, ale tylko w naturalnych odcieniach - rozświetlające. No i wiadomo, podkład, puder i kredka brązowa do brwi. 

Może zauważył ktoś, na zdjęciu powyżej widać moje nowe tunele! <3




#razer

mój nowy gadżet

kfc, tak wiem i tak będę kiedyś gruba

multikino


This entry was posted on niedziela, 14 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

20 Responses to “lazy sunday”

  1. Mogę wiedzieć gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz, na giełdzie samochodowej w biurze ogłoszeń

      Usuń
  2. Też lubię ten tusz :)
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poznałabym Cię na 3 zdjęciu ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo takie słit focie to tylko na fejsie mam:)

      Usuń
  4. Na jaki kolor pofarbujes wlosy czy tylko odrosty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHCIAŁABYM NIEBIESKIE ODROSTY!! ale jeszcze nie czas na takie szaleństwa, nie moge tak szokować moich rodziców, koczyk w karku i tunele na razie wystarczą, więc standardowo popielaty blond, i tak co tydzień zmienia mi się kolor. sam.

      Usuń
  5. A gdzie można kupiç tą odżywkę? :) /Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, ale poszukaj gdzieś online

      Usuń
  6. haha myślisz że kogokolwiek interesuje jakich ty szamponów do włosów używasz? weź zastanów się nad sobą. żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdieicia! *.*
    Jaki tam masz aparat. Canon ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. canon eos 500D kiss x3 , ale niestety nie mój tylko mojego taty więc nie mam go na wyłączność

      Usuń
    2. Aha ale dzięki ci bardzo :) :*

      Usuń
  8. Dziękuję za notkę, bo byłam jedną z tych, która pytała o włosy ;) i Nie przejmuj się hejterami czy ktoś zastanawiał się w jakim celu ona/on znalazł/a się na Twoim blogu i próbuje dowartościować swoje schorowane ego? ehh w każdym razie faktycznie nieskmoplikowana pielęgnacja, a jakie piękne włosy! ;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no spoko dzięki, + co jakieś dwa miesiące do fryzjera :)

      Usuń
  9. hej, skąd masz ten sweter z tegoo - http://lidka-flashfashion.blogspot.com/2012/10/walking-dead.html#comment-form posta? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bershka ale sh, więc życze miłego szukania:)

      Usuń
  10. hej, jesteś zadowolona z tych słuchawek? jaka to marka? od dłuższego czasu poszukuję idealnych słuchawek i nie mogę znaleźć i jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o owym sprzęcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń