mint backpack


Słyszałam, że zima idzie. Ale jak na razie u mnie wiosna, z czego bardzo się ciesze. Pogoda idealna? Słońce, ciepło i bez wiatru. Już pochwaliłam się na lookbooku moim nowym plecakiem i słyszałam że jest bardzo słodki. Fakt, pastelowe kolory są mega słodkie, dlatego wole łączyć je z zawsze bezpieczną czernią lub bielą, żeby nie wyglądać jak cukiereczek. Chociaż w tym drugim wypadku mogłabym wyglądać jak aniołek. Niestety (albo stety) tylko z wyglądu:) Nienawidzę jak ktoś mówi, że jestem słodka. Słodkie jak dla mnie, może być tylko jedzenie.

Z okazji tego, że już nie noszę kolczyków, a mam ich mnóstwo, postanowiłam jakoś je wykorzystać. Przyczepiłam je na moją nową koszule. Nie wiedziałam czy to do końca dobry pomysł, ale jak zobaczyłam, że kilka dni po mnie zrobiły tak samo moje dwie koleżanki, postanowiłam to opatentować:)






I ZNOWU WIELKA PRZECENA NA ROMWE.COM :):):)

Both best sellers and new pieces are on sale, saving our friends up to 60%!
AND… $20 OFF for orders over $100.  Use Code:  halloween20. 
 Offer effective from October 26th through November 1st

This entry was posted on sobota, 20 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “mint backpack”

  1. Fajny plecaczek . Gdzie kupiłaś ?
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie, plecak daje tego "czegoś " :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Jeju, jesteś jedną z najśliczniejszych blogerek *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudny plecak :D
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochalam sie w tym plecaku *-* Mieta bardzo do ciebie pasije :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd masz koszulę Lidziu? Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z lumpeksu, nie bedziesz miała takiej samej hehe :)

      Usuń
  8. Zajebisty jest ten plecak, poluje na miętowy od wakacji, kiedy to ktoś mnie bezczelnie przebił w ostatniej minucie na allegro -,-
    A pomysł z kolczykami jest best. Wszyscy ozdabiają teraz kołnierzyki, a są to raczej permanetne ozdobniki, a jak się ma miliardy kolczyków, to można je praktycznie spożytkować. Aż nie mogę się nadziwić czemu sama na to nie wpadłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda naprawdę świetnie! :)
    na taki pomysł z ozdobieniem kołnierzyka dawno temu wpadła Panna Antywieszakowa (http://www.antywieszak.pl/?p=3612) także nie patentuj ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh nie wiedziałam, nie oglądam blogów:)

      Usuń
  10. Super blog , taki inny , ciekawy i oryginalny . I ja też poluję na taki plecak ale nigdzie nie udało mi się go znaleźć . Ja tu go szukam tak długo a moja przyjaciółka kupiła go w lumpeksie za 2,50 !!

    + mam taką prośbę , mogłabyś polecić bloga mojej przyjaciółki na swoim ? :) Z góry dzięki , jakoś Ci się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń