New in

Moje nowe śliczności w karku :) 


Nie wiem, czy kiedykolwiek powinnam jeszcze wychodzić w tej kurtce, bo jak to ANONIM stwierdził.. Chodzę w niej cały czas i pewnie nie mam innych kurtek. :) Fakt, dwa posty pod rząd w tej samej kurce.. To chyba przesada i powinnam ją wyrzucić, prawda? Takie rzeczy są jednorazowe. Więc pewnie teraz znowu spłyną po mnie hejty, że znowu moro. Ja uwielbiam tą kurtkę i muszę się w niej nachodzić w tym sezonie na wszelki wypadek, jakby za rok nie była modna.







.



WIELKA PRZECENA NA ROMWE.COM :) 
Dodatkowo mam 3 kody zniżkowe, kto pierwszy ten lepszy: 

Code1Oct15      Save $15 for $80+
Code2Oct25      Save $25 for $115+
Code3Oct35      Save $35 for $155+

This entry was posted on środa, 10 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

34 Responses to “New in ”

  1. strasznie podoba mi się ta kurta! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaram sie twoimi włosami, kurtką kolczykiem i całą Tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. auch! >.<
    Lovely outfit!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie kurtki i butów! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. noo całe pięć kilo, zbieram krągłości, albo tak się wydaje, bo nie mam okularów :)

      Usuń
    2. Ty myślisz że dodając to wszystko ktoś się tobą zainspiruje? jeśli tak to jesteś śmieszna.

      Usuń
    3. dodaje no lubie i mam z tego kase :)

      Usuń
    4. Ile zarabiasz na blogu? ;)

      Usuń
    5. to moja prywatna sprawa a nie śmiesznych anonimów:)

      Usuń
  6. I love your new piercing! Want more photos)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka ;D A Twoja fryzura IDEALNA

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zmarzły ci stópki? : o
    Możesz dodać z nią nawet 10 postów, bo jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare zdjęcia, było jeszcze ciepło!

      Usuń
  10. Kurtka jest świetna, kolczyk też fajny bardzo ciekawe miejsce :) takie inne niż wszytskie

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie bolało zrobic tego kolczyka w tym miejscu ???

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo fajną fryzurę ale wg mnie lepiej ci było w naturalnym kolorze :)
    pozdrawiam i fantastyczny outfit!;))

    OdpowiedzUsuń
  13. to wygląda jak pryszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, był troche czerwony, bo zdjęcie robione zaraz po przebiciu

      Usuń
  14. ładnie jest! naprawdę świetną masz tą kurteczkę ile za nią dałaś w sh? , co za głupi ludzie haha że kurtkę się kilka razy pod rząd się zakłada. Pochwalcie się swoimi blogami i kurtkami !!
    Outfit genialny taki trochę clasual .. pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Tu nie chodzi o to kiedy i gdzie ty chodzisz w tej kurtce tylko o to że jak robisz z siebie modelkę to może coś zaprezentuj a nie w kółko to samo bo mija się to z celem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna kurtka, masz świetną fryzurę :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zarabiasz na blogu? i ile jeśli można wiedzieć?

    Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzez banery i robienie zdjęć w ciuchach jakiejś firmy

      Usuń
  18. a tam dodawaj w każdym poście, bo każdy z nich ma inny styl niż poprzedni, a ten jest według mnie świetny! srebrne buty i moro- cud, miód!

    OdpowiedzUsuń
  19. This is such a great look! You look gorgeous. I love your amazing hair too!

    OdpowiedzUsuń