Today


Zabierałam się tydzień do napisania czegokolwiek. Ale jak już pisze to zadam jedno ważne pytanie, aktualnie najważniejsze na świecie. Czemu jesień tak szybko się skończyła i czemu jest śnieg w październiku? Kompletnie tego nie rozumiem. Nie lubię, kiedy jakaś pora roku trwa zbyt długo, bo muszę chodzić non stop w tym samym. Nie narzekam na ilość moich ciuchów, ale nie mam ich na tyle, żeby codziennie chodzić w innym płaszczu czy kurtce zimowej. Po prostu moje pomysły się wykańczają do tego stopnia, że jest mi już wszystko obojętne w czym chodzę. A monotonii nie znoszę. Więc liczę na szybki powrót jesiennej pogody, bo chciałam wam pokazać kilka moich nowych rzeczy a wtedy mam większe pole do popisu..




Pewnie duża część z was nie była nigdy w second handzie, chociaż słyszałam że to ostatnio bardzo modne (?) Nie wiem o co chodzi, ale ja tam znajduje najlepsze rzeczy na świecie! Chociaż ciężko znaleźć coś z najnowszej kolekcji topshopu czy zary - bo jeśli już mam coś takiego, co mnie kosztowało fortunę, sama bym nigdzie tego nie oddała.  Najlepszy sh na świecie jest w Warszawie na marszałkowskiej - zawsze kiedy jestem w stolicy, pierwsze co robię to idę właśnie tam i wydaje wszystkie pieniądze, z wyjątkiem tych na bilet powrotny. Ale w Krakowie moim nowym ulubionym sklepem jest ten na alei róż - świetne marki (co nie jest oczywiście najważniejsze:) a przede wszystkim fajne ciuchy w pojedynczych sztukach. Przynajmniej mam pewność, że nikt zaraz nie poleci do galerii i nie kupi tego samego co ja. Czasem wchodzę zupełnie przypadkiem do jakiegoś sklepu, ale nie jestem w stanie powiedzieć gdzie. Oczywiście polecam także już dawno przereklamowany roban (y)










shoes, braclets, ring / romwe.com
hat / h&m
sweater / zara sh
jacket / house
pants / new yorker
bag / allegro.pl


Up to 30% off, from November 2nd through 8th

This entry was posted on wtorek, 23 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

26 Responses to “Today”

  1. So amazing!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your outfit and I loveeee your hair! Follow each other?

    www.lchapeaunoir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. Najlepsza kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam Twoją fryzurę! en zestaw (znakomity!) i kawę z mc ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakim sh ty znajdujesz te wszystkie ubrania? ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i pięknie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam Twojego bloga przez lookbooka i jestem zachwycona twoimi outfitami! Uwielbiam klasyczny, prosty styl a taki właśnie jest Twój. Będę tu częściej zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! uwielbiam twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ćwieki najlepsze;)
    Zapraszam: http://mrspassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mogę zapytać , przeglądając twoje wcześniejsze posty natrafiłam na zdjęcia w kuchni . Mieszkasz sama czy z rodzicami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym mieszkała sama nie miałabym tak czysto! :)
      mam dopiero 16 wiec z rodzicami

      Usuń
    2. aha :D no tak , myślałam , że więcej ;D

      Usuń
  11. Świetna stylizacja. Uwielbiam ostatnie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy ten post z sh?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś ładna ! :) To ostatnie zdjęcie najlepsze !
    Mam pytanie . Czy mogłabyś polecić bloga mojej kumpeli na swoim ?
    z góry dziękuję . :)
    www.buckleries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!you look SO COOL!!amazing jacket!And absolutely IN LOOOVE with your hair!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, bardzo podobają mi się okulary!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey There. I found your blog using msn. This
    is an extremely well written article. I will make
    sure to bookmark it and return to read more of your useful info.
    Thanks for the post. I will definitely return.
    Feel free to visit my blog post pickuptipsformen.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks in support of sharing such a good
    idea, piece of writing is fastidious, thats
    why i have read it entirely

    My web blog - how to pick up girl at mall

    OdpowiedzUsuń