Walking dead


 coming soon












This entry was posted on środa, 3 października 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “Walking dead”

  1. Awesome outfit, I just love baggy sweaters <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. So amazing! simple!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie masz kilku toreb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo widocznie zmieściłam sie do jednej?

      Usuń
    2. Ale to nie ważne czy się zmieściłaś czy nie, ważne żeby było modnie. Przecież nie musi ci być wygodnie np w butach na obcasie, to nic że nie umiesz w nich chodzić. Modne są.

      Usuń
    3. Wiesz co, nic nie musi byc modne bele ze wygodne!!!

      Usuń
    4. dobrze, że powiedziałaś/łeś mi że to modne, bo nie wiedziałam. widzę, że się znamy skoro twierdzisz, że nie umiem chodzić na obcasach. szkoda że ze mną nie porozmawiasz :)

      Usuń
  4. Nie lubię rozmawiać z tak pustymi ludźmi jak ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejna odpowiedź która pokazuje że jesteś tylko dziewczynką robiącą sobie zdj, która ma pusto w głowie.

      Usuń
  5. Masz ładne chude nogi ! ;))
    szkoda że są trochę krzywe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że chociaż ty jesteś idealny/a

      Usuń
    2. nie wiesz czy jestem idealny czy nie, bo ja sobie zdjęć nie robię, ale ty jako "modelka" w dużym cudzysłowie powinnaś mieć proste.

      Usuń
    3. nie wiedziałam, że jestem "modelką"

      Usuń
  6. super wyglądasz na tych zdjęciach i sądzę, że zazdroszczą Ci po prostu, stąd te hejty zresztą - anonimowe..
    gdzie kupiłaś sweter? :) świetny jest!:D

    OdpowiedzUsuń