wtorek, 13 listopada 2012

New

Ostatnio kupiłam idealne botki w h&m. Strasznie dawno nie kupiłam nic w sieciówce. A tu proszę - śnieg zaskoczył mnie w listopadzie. Musiałam natychmiast jechać do galerii i szukać butów. Najpiękniejsze były w Zarze na dziale dziecięcym, ale nigdzie nie znalazłam swojego rozmiaru. Nawet sklep online mnie nie uratował. Wszędzie szukałam najprostszych sztybletów w miarę przystępnej cenie, ale nigdzie takich nie znalazłam!  Wszystkie były jakieś wydziwiane. W h&m co prawda nie znalazłam sztybletów, ale zwykłe czarne botki z eko skóry . Co prawda zawahałam się przy ich zakupie, gdy zobaczyłam piękne koturny, ale po co mi setna para koturn? Nie jestem w stanie przeżyć swojego 14-godzinnego dnia na obcasach. Więc wyszłam ze sklepu z tymi na płaskim obcasie nie do końca przekonana. Ale po paru dniach okazały się strzałem w dziesiątkę. Pasują do większości moich rzeczy, nawet tych najdziwniejszych, bo są bardzo proste. Jedyne co mi w nich przeszkadza to jakaś ozdoba na boku, ale jakoś przeżyje.
Całą resztę, z wyjątkiem męskiego swetra z Bershki kupionego w sh za niecałe dziesięć złotych kupiłam na romwe.com. To chyba najlepszy sklep na świecie. Mogłabym mieć z tej strony praktycznie wszystko. I tak już dużą część mojej szafy zajmują ciuchy z tej strony, ale najchętniej kupowałabym tam na okrągło.
Aktualnie należę do ich teamu fashion blogers - tak durnie brzmi ta nazwa.. Ale mogłabym dostać 100$ tylko potrzebuję dużo dużo głosów tutaj:  http://www.facebook.com/Romwe.Fashion/app_451684954848385 Gdzieś tam znajdziecie moje zdjęcie. Jeśli się tylko podoba to klikać.Wy też możecie wziąć udział w konkursie.

Join Romwe Official Fashion Bloggers in 2013” contest.
Win big (up to $130 in freebies!) and become an official Romwe Fashion Blogger








sweater - bershka sh / pants, backpack, hat, braclets - romwe.com / boots - h&m

13 komentarzy:

  1. I looooove your style! It's defenetly my favourite what i've seen ever.

    Those pants are just too cool. I would kill for those, I'm so sad that that kinda pants are not sold here in finland..

    But this outfit is wonderful, want that too! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten look <3
    i twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak bezdomny.

    OdpowiedzUsuń
  4. serio wyglądasz w tym swetrze jak bezdomna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemy ten plecaczek?? zastanawiam się nad kupnem, a cały zestaw idealnie ze sobą wspólgra, bardzo mi się podoba!<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze:)

L.