cross-pants


Nie mogłam się oprzeć chęci ubrania tych legginsów na wszystkich świętych, jednak mama mi nie pozwoliła. Jak zwykle ubrałam się grzecznie, ładnie i schludnie jak wszyscy i założyłam plugi zamiast tuneli by uniknąć miliona pytań apropo moich uszu. Ekstrawagancja nie wchodziła w grę. Na szczęście piątek był wolny i mogłam wyglądać jak tylko chciałam. Jednak i tak nie uniknęłam spojrzeń wszystkich zszokowanych babć. W sumie na całe szczęście, bo strasznie mnie to rozbawiło. Widok  był bezcenny. Pewnie nie załapały, że to tylko print na spodniach, a nie oznaka religii. W każdym razie uwielbiam je, tak samo jak moją nową czapkę! Jest idealna. Muszę zaopatrzyć się w następną, bo chyba chodzę w tej zbyt często.



czapka, bransoletka, legginsy - romwe.com
kurtka, top, naszyjnik - house
okulary - 80spurple.com
vansy - eastend.pl







 Zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu. Polecacie jakieś nowości? 
Od roku jestem zakochana w moim różowym htc, jednak po tylu upadkach nie działa już tak sprawnie jakbym chciała. Jego wygląd aktualnie też pozostawia wiele do życzenia.
 Myślę, że taki jak na zdjęciu poniżej byłby idealny. Ajfon 4?
Kręci mnie w nim jedynie to, że można kupić do niego świetne obudowy.


Oczywiście ja też popisałam się moimi zdolnościami fotograficznymi:)
Ahh i powinnam dodać jeszcze jedno
 skarpetki/h&m



This entry was posted on sobota, 3 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

35 Responses to “cross-pants”

  1. hi dear! I just found ur blog and I love it :) What do you think of following each other?
    let me know
    xoxo


    NEW POST UP!

    www.ontomywardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna stylizacja !

    Pokaż nam swoją szafę w konkursie na moim blogu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeezu moja szafa jest taka mała, wszystko lezy na ziemi!

      Usuń
  3. skad ta dziewczyna z ostatniego zdjecia ma ta kamizelka futrzana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelka moja, pożyczyłam bo było zimno - house, jest teraz w sklepach tylko troche jaśniejsza

      Usuń
    2. dzieki :)

      Usuń
    3. A sztyblety skąd ma? ;)

      Usuń
    4. też moje - h&m 149, są jeszcze bo kupiłam w tamtym tygodniu

      Usuń
    5. Zrób z nimi post ;) I w ogóle pisz posty częściej,bo bardzo lubię czytać twojego bloga, a piszesz tak rzadko ;(

      Usuń
  4. Lidka, leginsy to nie spodnie, noś do nich dłuższe bluzki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, po pierwsze jak dla mnie to są spodnie, po drugie nie mam aż takiej krótkiej bluzki, a po trzecie uważam, że to chyba czyjaś sprawa czy traktuje legginsy jak spodnie czy jak rajtki:)

      Usuń
  5. fajna kurtka ;))
    pozdro z Luksemburga ;)

    www.byveronicam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. SUMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR4 listopada 2012 13:23

    A koleżanka z ostatniego zdjęcia, w Twojej świetnej kamizelce, ma jakiegoś bloga itp. ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam takiej kurtki wszędzie. W housie też szukałam i nie ma;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już była dawno, ale taką ramoneske powinnaś znaleść wszędzie:)

      Usuń
    2. Twoja jest piękna;)

      Usuń
  8. czy ty czasami patrzysz w lustro przed wyjściem z domu? widuje cię prawie codziennie i z dnia na dzień wyglądasz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  9. bleeeh , ale okropne te vansy , takie brudne. Jesteś brzydka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostajesz darmowe ubrania z różnych sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładna i taka słodziutka i pięknie się ubierasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie, jakiego obiektywu używasz do robienia zdjeć na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam canona eos 500D z obiektywem 18-135 mm,ale czasami ktoś robi mi zdjęcia swoim aparatem

      Usuń
  13. Babcie pewnie z chęcią same wskoczyłyby w takie leggi:> Całość bardzo mi się podoba, wszystko idealnie do siebie pasuje, a czapka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń