like a bear?

Przed chwilą przeczytałam komentarze pod moim nowym lookbookiem. Wszystkie praktycznie powtarzają, że jestem 'cute' . Co prawda nienawidzę być słodziutka, ale raz na jakiś czas można wyglądać jak aniołek. Wszystko dzięki mojej kamizelce, którą dostałam już rok temu i moja ciocia wpadła na pomysł, żeby przeszyć pompony na kaptur. W tym roku można kupić identyczną w Housie. Albo już nie można? Chyba zeszły bardzo szybko, bo kilka moich koleżanek się o nią pytało. Na to założyłam futro, które jest tak ciepłe, że miałam pod spodem tylko bluzkę na ramiączkach. Właściwie obie rzeczy mają podobny odcień, więc często nosze je razem. 

 





  
buty h&m / spodnie gina tricot sh / pasek accessorize sh / top h&m sh / kamizelka house / torebka allegro / czapka romwe.com

backstage 


This entry was posted on czwartek, 22 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

33 Responses to “like a bear?”

  1. This is the cutest thing EVER! You look lovely! Where did you get it? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jaki słodziak! wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodnie , natomiast kurtka mi się nie podoba . Gdzie kupiłaś tą torbę ? Bo taką samą widziałam w używanym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było brać może to zara shopper bag

      Usuń
    2. możliwe , ale nie podoba mi się ta torba :D

      Usuń
  4. So cute!!! lovely sweater!!!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja Cię kręcę, kocha Twoje futro ;oo <33333

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak musiałaś się pochwalić różowym telefonem.. żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahahahahahahahahaha , walnęłam :D

      Usuń
    2. nie jestem pewna czy jest się czym chwalić..

      Usuń
    3. no przeciez jest przeciez to ewenement przeciez to htc smart ktory przeciez nie jest smartfonem HEHE znam szczegóły z twojego lifeeeee

      Usuń
    4. uważaj, to cenne informacje

      Usuń
  7. hej, mogłabyś mi powiedzieć kiedy kupowałaś to futerko? jest prześliczne i chciałabym się dowiedzieć czy można je jeszcze kupić w house. pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twój styl , od jakiegoś czasu mnie inspirujesz :>

    OdpowiedzUsuń
  9. w jakich sh w Krakowie kupujesz te rzeczy?;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne futerko! Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam sie w twoim kapturze *___*

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku nie zauwarzyłam że masz pod spodem kamizelkę :) Slicznie
    Zapraszam blog o 1D :
    http://when1dcometome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tą kamizelke kupilas razem z futrem czy osobno? bo wygląda to na jedną całość=)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale uroczy z Ciebie misiak w tym futrze :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Magnificent beat ! I would like to apprentice while
    you amend your website, how could i subscribe for a blog site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
    of this your broadcast provided bright clear concept
    Feel free to surf my page : torebka damska

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz jak yeti.

    OdpowiedzUsuń
  17. Thе loanѕ arе great wаy to builԁ a fruitful сareer
    in the future, іnstill mеthodѕ оf dеbt hеlp services.


    Feеl free tо vіѕit my blog pοst - Debt loan Consolidation

    OdpowiedzUsuń
  18. Direct Loаn Pгograms and the Feԁеrаl Direct Student Lοan
    Iѕ a direсt inіtiatіvе off the
    U. In ѕuch а cаsе,іts officias will contact thhe creditοrs and agency reach an agreement, the agenсy ωill
    combine or consolіdate alll debt іnto onе payment.
    So, if thе fіrm іs a non ρrofit debt debt сonsolidаtiоn loans companіeѕ ԁoing business оut there.
    Simple Tіpѕ for Trіgger-Frеe Eхerсise
    What cаn you dо tο make еxerciѕe work fоr you.


    Review my web blog: get debt consolidation loans for bad credit on this site

    OdpowiedzUsuń
  19. Does your blog have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to
    send you an e-mail. I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great site and I look forward to seeing
    it develop over time.

    my web-site - hostgator review

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs!
    Just wanted to say I love reading through your
    blog and look forward to all your posts! Keep up the
    great work!

    my homepage - alcachofa

    OdpowiedzUsuń