MMM for H&M

 Ciekawa jestem jak wielki tłum stał dziś pod h&m już od 8 rano, by zobaczyć zapewne niesamowitą  kolekcje M a i s o n   M a r t i n   M a r g i e l a  dla H&M - nawet nie wiedziałam jak się pisze tą nazwę, ale to jakaś belgijska firma. Chyba nie jestem prawdziwą faszionelką, bo nie stałam z kubkiem ze starbaksa jak szalona, by móc zobaczyć na żywo te ubrania i przez chwile poczuć hajlajf , bo oczekiwania są wysokie, a ceny jeszcze wyższe. I tak nie stać mnie na połowę tych rzeczy. Chociaż nie wiem jak to zrobili, że mówili wszystkim  fashion victims, że właśnie te ciuchy są piękne, modne i atrakcyjne. Niektóre rzeczy są ok, ale w jednym płaszczu z kolekcji mogłyby się zmieści ze trzy dziewczyny. Może myślą, że będą wyglądać w tym jak milion dolarów? Jeszcze nawet nie zdążyli przecenić kolekcji Anny Dello Russo, która była strasznie kiczowata, a już dzisiaj była następna. Chociaż swoją drogą uważam, że kicz może wyglądać fajnie, ale trzeba ubrać go bardzo umiejętnie i minimalistycznie. A wracając do MMM dla H&M.. Chyba chodzi w tym tylko o to by móc zasmakować wielkiej mody i luksusu w sieciówce.

Znalazłam fajne zdjęcia, parodiujące kolekcje, które zainspirowały mnie do utworzenia tego posta:) 


A to kilka zdjęć kolekcji, jako pierwsze prezentuje najlepsze, z pewnością 'must have' każdego.



A jeśli wy też nie gustujecie w tej kolekcji, to polecam http://www.romwe.com/

Up to 70% off, from 21st to 26th.


This entry was posted on czwartek, 15 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

28 Responses to “MMM for H&M ”

  1. wielki kawal materialu rzucony na manekina i zszyty, i to ma byc ta moda, tragedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi najbardziej podoba się kołdra

      Usuń
  2. już widzę siebie paradującą po Krakowie w tej zacniej modnej i nowoczesnej kołdrze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahahahahahahahaahahhah <3
      wyobraź sobie reakcję przechodniów :D

      Usuń
  3. kołdra najlepsza ^^^ ale proszę was wielcy projektanci , to ma być MODA?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie, to jest moda - ale nadaje się na wybiegi, na pewno nie do sieciówki

      Usuń
    2. o to mi mniej więcej chodziło :D

      Usuń
  4. mam pytanie. czy taki kolczyk w karku można wyjmować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zmieniać kolor kulek, ale chyba raczej się go nie wyjmuje - zapytaj google, bo nie jestem pewna. kiedyś pewnie i tak go wyjmę.

      Usuń
  5. Mam takie pytanie , trochę nie do tematu . Ile masz wzrostu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiście to napisałas, zgadzam sie z kazdym twoim słowem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty jesteś kretynką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahah , tylko z anonima takie rzeczy . już nie masz odwagi z normalnego swojego profilu ? ?

      Usuń
    2. bo nie zakładam sobie profilów na takich gównach?

      Usuń
    3. to po co sie udzielasz, widocznie czytasz takie gówna -,-

      Usuń
    4. bo widuję cię na co dzień, i śmieszy mnie że ktoś tak pusty jak ty robi takie coś.

      Usuń
    5. skoro widujesz mnie codziennie, to raczej chodzisz ze mną do szkoły, a ja praktycznie nikogo nie znałam tam wcześniej = widocznie nie znasz mnie dobrze, pozdro. nieładnie oceniać po pozorach:)

      Usuń
  8. "Znalazłaś fajne zdjęcia" i nie zainteresowałaś się skąd pochodzą, nie chciało Ci się nawet wkleić linka? "Fajne zdjęcia" są zazwyczaj czyjąś własnością, w tym przypadku Pani Mruk z http://pani-mruk.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info! wkleję link + świetna blogerka

      Usuń
  9. Gardzisz dziewczynami czekającymi z kawa ze Starbucks w ręce zeby zobaczyć nowa kolekcję w sieciowce... a najlepszym urodzinowym prezentem był dla ciebie kubek z tej kawiarni? żenada

    OdpowiedzUsuń