DIY COAT


Ja niestety nie mam zdolności artystycznych. Nie za bardzo umiem śpiewać, tańczyć, pozować do  zdjęć a tym bardziej robić zdjęcia. Nie mówiąc już o przerabianiu ubrań. Zawsze boję się, że wszystko zepsuje - bo tak zazwyczaj bywa. Więc od pewnego czasu nie dotykam niczego. Na szczęście mam ciocie, która potrafi czynić cuda. Nie pytając mnie o zdanie przyszyła skórzane rękawy do płaszcza. Skąd mogła wiedzieć, że teraz będzie mi się podobał jeszcze bardziej? Oszalałam na jego punkcie. A to, że uwielbiam welurowe legginsy wiadomo nie od dziś. Ostatnio do mojej kolekcji dołączyły również w bordowym kolorze. Mam nadzieję, że uda mi się kupić kolejne w kolorze militarnej zieleni. Uwielbiam pierścionki, ale gdy jest zimno i muszę założyć na siebie milion warstw po prostu zapominam o dodatkach. Ostatnio przypomniałam sobie o pierścionku ze strony oasap.com  kosztował jakieś 5$ a jestem nim zachwycona.


płaszcz legginsy romwe.com / pierścionek oasap.com / buty h&m / torebka allegro.pl

This entry was posted on piątek, 28 grudnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

20 Responses to “DIY COAT”

  1. Naprawdę świetny płaszcz!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie<3 legginsy i kurtka są cudowne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, mam pytanie;) Jestem płci męskiej (czyli przeciwnej do twojej:P). Zbliża się sylwester. W czym byś widziała chłopaka?! klasycznie? jeansy + koszula. Ja myślałem o jakimś klasycznym topie (bardzo klasycznym) oczywiście koloru białego lub czarnego, jeansach (nie klasyki) i oczywiście wyrózniających się vansach;d jakie zestawienie nam chłopcom byś polecała na domówke, jakie na klub?

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię prawie wszystkie twoje stylizacje bo jest w nich coś ciekawego , ale kurde ta jest najgorsza ze wszystkich twoich jakie tu wstawiłaś :( mam nadzieje że to tylko jednorazowa wpadka a nie początek wielkiej klęski twojego bloga , bo tego bym nie chciała .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie najgorsza, po prostu najmniej ci się podoba:)

      Usuń
    2. dobra stylizacja, coś nowego, nie przecietnego. Wielki plus dla Lidki

      Usuń
  5. ale bym cię chciała zobaczyć wiosną na zdjęciu z jakimś modelem/ chłopakiem troszkę wyższym od ciebie, szczupłym, fajnie zbudowanym ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lidka-flashfashion.blogspot.com/2012/11/martyk-lidka.html ?

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz ! :)
    super ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. oby więcej takich na ulicach, to jest styl! pięknie, coś nowego zawsze spoko, modeleczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie. śliczne buty i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. THAT COAT IS PERFECTION :). I am so FOLLOWING. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and follow as well. So we can keep posted on each other. Thanks for your time. Hope to hear from you soon...God Bless!

    Steven B.

    OdpowiedzUsuń
  10. przy tym płaszczu twoje włosy wyglądają jak osikane w ogóle one zawsze tak wyglądają. płaszcz jest okropny. jak taki brzydki człowiek jak ty może wychodzić na ulicę?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo słaba stylizacja, leginsy psują całość do tego płaszcz wydłużył tułów a skrócił nogi, co wygląda niekorzystnie wielki -

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszczególne ubrania bardzo mi się podobaja ,ale nie w tym zestawie,ale dam me gusta!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz gdzieś zapisaną store na które kupiłaś tą torbe? jest swietna, jak i cała stylówa ;)

    OdpowiedzUsuń