HAPPY NEW YEAR!!!


Czy sylwester nie powinien być w zimie? Nie wiem jak u was ale u mnie pogoda wiosenna. A jak idą przygotowania do sylwestra? Odkąd wstałam ciągle się przebieram i nie mogę się zdecydować w czym pójść. Aktualnie siedzę w dresie i to moja najbardziej wymyślna kreacja na dziś w której najchętniej wyszłabym z domu. Ale może przekona mnie coś innego. Bynajmniej chciałabym, żeby tak się stało. Mam kilka kosmetyków ze strony www.oasap.com . Jakością porównałabym je do tych z H&M. Czyli źle nie jest, ale nie można też oczekiwać idealnej jakości i trwałości. W tej kwestii zazwyczaj jakość=cena.
W każdym razie, czekają na mnie aż w końcu je wypróbuje i myślę, że dziś będzie ten dzień. 







This entry was posted on poniedziałek, 31 grudnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

19 Responses to “HAPPY NEW YEAR!!!”

  1. jaka ty piękna!
    zazdroszczę naturalności, wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/supermodne-legginsy-army-camo-moro-japan-style-i2911540479.html Może Ci sie spodobają te legginsy :)


    -beatka567

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę Twoje futro, jest genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. po co masz bloga jak dodajesz tylko pozytywne komentarze. dobrze wiesz że większość osób uważa że jesteś brzydka i głupia a ty oszukujesz samą siebie. myślisz że jak będziesz miała same ładne komentarze to wszyscy będą chcieli to czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very great post. I just stumbled upon your weblog and wanted to mention that I've really enjoyed browsing your blog posts. After all I will be subscribing to your feed and I'm
    hoping you write once more very soon!
    Here is my page pozycjonowanie Rzeszów

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli tak bardzo lubisz sensowne wypowiedzi to ty w ogóle powinnaś przestać się wypowiadać

    OdpowiedzUsuń
  7. Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you could
    do with some pics to drive the message home a bit, but other than that, this is
    great blog. An excellent read. I'll certainly be back.
    Also visit my web-site - property

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd masz tą kurtkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny masz styl :) jak tam idzie Ci w skl ? bedziesz miala wysoka srednia ? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygladasz ! Jestem w Twoim wieku i też bym chciała znaleźć prace. Jak Tobie udało się ją znaleźć? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. do jakiegoś powyższego anonimka! (też nim jestem) :P. A czy ona ma się tobie podobać mój drogi??? Nie, ważne, że wg. innych osoób uważana jest za ładną (przyznaje się). Nie każdy musi być wobec innych pięknym. Kocham cię! LIDKA! :<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodasz więcej tych ruchomych zdj ? :) fajne są :* pozdrawim ; )

    OdpowiedzUsuń