mix of '12

Zazwyczaj nie oglądam się w tył. Na szczęście miałam dużo wolnego czasu, którego nie mogłam zmarnować na nic innego jak oglądanie swojego bloga od początku do końca. Z uśmiechem na twarz mogę stwierdzić, że ten rok był bardzo bardzo owocny. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się  tego po sobie. Ale wiadomo - nie tylko ja się starałam. Miało być kilka zdjęć z tego roku, wyszło kilkadziesiąt. Podsumowując, mam nadzieję, że znowu zachce mi się blogować:)



















no to teraz życzę spełnienia marzeń w następnym roku:)

This entry was posted on wtorek, 25 grudnia 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

10 Responses to “mix of '12”

  1. powiem Ci że przeszłaś dużą przemianę w stylu w tym roku :)
    ale teraz wyglądasz świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł.. Trochę tego się nazbierało. ; )
    Uwielbiam przeglądać te wszystkie zdjęcia z danego okresu! Widzieć te zmiany. Lepsze i gorsze momenty. I przede wszystkim efekty wszelkich doświadczeń. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowe podsumowanie roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. odkąd założyłaś kurtkę moro straciłaś swój fajny styl. Teraz jak się tak ubierasz to nie wyglądasz jak dziewczyna w porównaniu z tym co kiedyś. Powiedz mi , po co ubierasz te swetry 200 razy większe od Ciebie ? Chcesz ukryć swój brzuch ? Przecież jesteś okropnie chuda. Wróć i ubieraj się tak jak kiedyś .

    OdpowiedzUsuń
  5. rób to co robisz bo jesteś świetna ;) nie zmieniaj sie dla innych i bądź sobą bez względu na wszystko, właśnie tego Ci życze na święta i Nowy Rok ;) jedno co mogłabys dla nas zrobic i zmienic to.. posty częsciej i z większą ilością zdjęć !! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. http://4.bp.blogspot.com/-atCZVHV8vgg/UCPSQbAwIQI/AAAAAAAAW2k/-S7BTah1hik/s1600/Obraz+301.jpg nie chcesz mi może sprzedać tej spódnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie:) poszukaj na romwe.com

      Usuń