love sunglasses






Moje żółte włosy doprowadzają mnie do szału. Jak coś z tym próbuje zrobić jest źle, a jak nic nie robię jest jeszcze gorzej. Na zdjęciach chyba tego aż tak nie widać. Chociaż tyle mam od życia. Ale jak mi trochę odrosną włosy, bo dopiero co byłam u fryzjera, zrobię sobie taką fryzurkę jak tu >klik< IDEALNA.  Skończyły mi się kurtki i płaszcze, które mogłabym wam pokazać, jak i pomysły do czegokolwiek. Więc ostatnio trochę zmarzłam w samym swetrze, ale spacerek wraz z 'sesją' trwał 10 minut. Aktualnie mam ferie, co nie zmienia faktu, że mam dość zimy. Oprócz tego, że pojeździłam na desce nie widzę nic sensownego w ujemnych temperaturach. Chciałabym kiedyś mieszkać w miejscu idealnym, gdzie w górach zawsze jest śnieg, nad morzem słońce a w mieście koło dwudziestu stopni. Miałam nadzieję, że przez ferie zrobię dużo zdjęć i chociaż z tym będę do przodu, ale totalnie zapomniałam i ferie kończą mi się jutro. Szczerze mówiąc strasznie zazdroszczę wszystkim, którzy mają ferie jako ostatni. Nie wiem jak wytrwam do końca roku. Znowu będę żyć byle do piątku. A chciałabym zaleźć więcej czasu wolnego na przyjemności. Ostatnio prowadziłam nawet zdrowy tryb życia! Co prawda skończyło się po jednym dniu, bo zakwasy niemiłosiernie dawało się odczuć po basenie, siłowni i saunie. Do tej pory biegałam tylko na autobusy, ale chyba kupię sobie karnecik - to będzie oznaczało również cotygodniowy masaż, dopóki się nie przyzwyczaję. W każdym razie jutro czeka mnie clubbing, więc mam nadzieję, że znów spale kila kalorii więcej.

okulary, torebka romwe.com / sweter bershka sh / spodnie, rękawiczki h&m / buty promod

This entry was posted on czwartek, 24 stycznia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

15 Responses to “love sunglasses”

  1. Rewelacyjny kolor włosów:) Nie było Ci zimno jak pozowałaś do zdjęć?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwieeeeeeeeeeeeeeelbiam Cię!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. na żółte włosy polecam szampon fioletowy (np. firmy Joanna). :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam Cię ostatnio i nie mogłam się napatrzeć jaka jesteś śliczna! Masz bardzo dobre wyczucie mody i świetne zdjęcia! Zdradzisz kto Ci je robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki! a zdjęcia robią mi różne osoby, zazwyczaj moi znajomi

      Usuń
  5. w tak ściętych włosach będziesz wyglądała jakbyś miała hełm na głowie albo garnek ale i tak jesteś brzydka więc może to ci pomoże i jak się zobaczysz w lustrze to przestaniesz sobie robić zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam na siłowni trening brzuszka, ale żeby nie przesadzić, miesiąc katowania i będzie idealny/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okulary są genialne ja chcę je sobie zamówić ale nie wiem ile kosztuje przesyłka z romwe.com :(

    OdpowiedzUsuń
  8. please tell me how you got your hair cut like that! i love it.

    did you cut it while your hair was side parted, or parted down the middle?

    OdpowiedzUsuń