striped leggings



Co prawda trampki high top nie były moim marzeniem, nie licząc tych nike, które zawsze oglądałam gdy wchodziłam do galerii.  Ale te dostałam w prezencie od mamy, więc postanowiłam nie marudzić. Bo już się nauczyłam, że gdy marudzę to nic nie dostaje. Są okej. Wygodne, skórzane, ciepłe i nie przemakają. Z tej ostatniej cechy cieszę się najbardziej.  Choć ich cena była śmieszna - kosztowały mniej więcej tyle co czapka. A co do marzeń, to zawsze chciałam mieć legginsy w paski. No i nareszcie jestem ich szczęśliwą posiadaczką dzięki romwe.com. Nigdzie nie mogłam ich znaleźć! I muszę podziękować jeszcze za świąteczny prezencik z od tej firmy. Chociaż na początku nie miałam pojęcia do czego służy, to gdy się dowiedziałam, strasznie mnie to rozbawiło. Zdjęcie macie poniżej.




leginsy, top  romwe.com / parka sh / buty promod / torba h&m / czapka lokal hero

This entry was posted on środa, 16 stycznia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

23 Responses to “striped leggings”

  1. świetny zestaw :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Clevage! Marzy mi się, bardzo boli? Mam już inne kolczyki, nawet tunele, a tego się strasznie boję.

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely outfit!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spodnio-legginsy można było kupić w bershka chyba teraz też jescze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wszystkich zdjęciach robisz te dziwne dzióbki, wystawiasz klatkę piersiową , bo cyckami tego nazwać nie można, żeby wszyscy podziwiali twoje nowe kolczyki, które są obrzydliwe. Ubierasz się dobrze, ale w tłumie giniesz , bo niczym się nie wyróżniasz. Nie polecam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hohoho kogos tu zazdrosc zżera ;)

      Usuń
  7. takie legginsy są teraz w wielu sieciówkach np. bershce albo h&m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w bershce nie widziałam, ale w h&m były spodnie a nie legginsy

      Usuń
  8. Masz dziwną kwadratową twarz. Takie spodnie noszą teraz prawie wszyscy jednak i tak potrafią je lepiej dopasować. Nie potrafisz się ubrać oryginalnie moim zdaniem lepiej wyglądają ludzie mieszkający "pod mostem" niż ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaa samoocena poprawiona ? :)

      Usuń
  9. świetny zestawik
    spodnie strasznie mi sie podobają !!
    By the way don't care about haters;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie są spodnie tylko leginsy ! ej jak mogłaś się tak pomylić.

      Usuń
  10. Kiedyś takie legginsy były też w New Yorkerze. W ogóle nie wiem czego ANONIMY się czepiają po prostu zazdroszczą i komentują anonimowo, bo myślą, że nie wiadomo kim są.. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem (to nie hejt) ten kolczyk jest dobry dla laski że tak powiem wprost z dużym cycem,nawet nie dużym ale w ogóle jakimś,tobie nie pasuje,zamiast tego widać kości na klatce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze widać mi kości i nic nie poradzę na to, że jestem taka chuda

      Usuń
    2. ty nie jesteś chuda, ty nie masz w ogóle cycków jesteś płaska jak deska.

      Usuń
  12. rewelacja! też myślę o tych leginsach :) super są, i świetny ten kolczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry masz styl, podoba mi się:) a kolczyk pasuje do Ciebie w 100 %, nie rozumiem po co ludzie czepiają się takich rzeczy? pozdro! ;)

    OdpowiedzUsuń