Fur vest + leather jacket, love it!


Dziś dość banalny strój. Skórzana kurtka i futrzana kamizelka są po prostu oklepane. Ale podoba mi się w tym połączeniu to, że w każdym stylu wyglądają inaczej. Ja postawiłam na klasyczną czerń. Trochę 'szaleństwa' w całym outficie daje futrzana kamizeka. Właściwie futrem nazwać tego nie można, bo w rzeczywistości przypomina mi mój dywanik w łazience. Jak dla mnie jest bardzo awangardowa. Do tego jak widać na zdjęciach jeden z moich ulubiony plecaków. 


leather jacket house / fur ? / pants shoes h&m / backpack romwe.com / hat hive


tumblr / cocorosa / anouska / weheartit / inspirations / lookbook
fur vest and leather jacket

This entry was posted on środa, 20 lutego 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Fur vest + leather jacket, love it!”

  1. Plecak jest moim faworytem, pięknie się wyróżnia i jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń