Jeśli mogłabym wybrać..

Jeśli mogłabym wybrać, kim chciałabym być i jak mogłabym wyglądać z pewnością wybrałabym India Rose. Jak dla mnie jest idealna. Nie ma w niej nic co mogłabym zmienić. Street style w jej wydaniu to czysta perfekcja. Chciałabym kiedyś chociaż częściowo ubierać się tak jak ona. Wydaje mi się jednak to nie do końca możliwe, bo styl wypracowuje się latami i nie da się go nagle zmienić. W każdym razie zapraszam na jej bloga: http://indiaroseblog.blogspot.com/ A niżej kilka inspiracji z jej udziałem.



Mam nadzieję, że moje zdjęcia i stylówki kiedyś też będą tak dobre!



This entry was posted on niedziela, 17 lutego 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

11 Responses to “Jeśli mogłabym wybrać..”

  1. Jej stylóweczki faktycznie są świetne! Nie podoba mi się tylko pierwsza. A w ogóle skąd są twoje spodnie? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sh, ale z tego co widziałam to możesz takie same kupić w warszawie - gina tricot

      Usuń
  2. dzięki za inspirację ;) nie słyszałam nigdy o jej blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czego chcesz od swojego wyglądu? Przecież masz styl i jesteś ładna, niczego więcej nie potrzeba do bycia żywą inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i teraz najgorsze co robisz, masz swój styl i chcesz sie nagle na innym wzorować! Anglia, Stany Zjednoczone, tam każdy może mieć stylówkę bo i rzeczy tanie i ich jest masa, masa sklepow (byłam więc wiem, super...)

      Usuń
    2. i tak się pewnie nie zmienię:)

      Usuń
  4. Ja sądzę że ty jestes ładniejsza od niej

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jej styl, jest genialna:D

    OdpowiedzUsuń