NEW

Ostatnio szukając w internecie ubrań, natknęłam się na kilka fajnych sklepów. Trzy z nich postaram przybliżyć się dzisiaj. Z tego co zauważyłam, coraz więcej osób przekonuje się do zakupów w e-sklepach. Ja cieszę się dwa razy - gdy zamawiam i gdy odbieram. Pamiętam mój pierwszy zakup i pełno stresów związanych z nim. Czy paczka przyjdzie, czy zamówiłam dobry rozmiar, czy przelew dojdzie.. bla bla bla. Oczywiście niepotrzebnie. Wszystko gra. Teraz to już "rutyna", co jest osobnym tematem do dyskusji. A co do paczek, to już nie raz się zagubiły, ale bez problemu wysyłają drugą. I za każdym razem taka sama euforia gdy dostaje awizo:)


e f o x y c i t y


Firma EFOXYCITY - fashion clothing online jest zbiorem różnych marek. Właściwie znalazłam tam wszystko, od modnych sukienek ślubnych po  takie, które kosztują mniej niż 9$. Osobiście najbardziej do gustu przypadły mi futra, które zamieściłam powyżej. Aktualnie mój must have to czarne. Pewnie dlatego, że mam już białe i beżowe. Chociaż trochę niepokoi mnie to, że wygląda jakby było zrobione z mojego kota:) Znalazłam nawet różowe, ale chyba kiepsko wyglądałabym w nim jako blondynka. Gdyby nie fakt, że za oknem zima zamówiłabym pewnie jakąś sukienkę typu cocktail dress. Właściwie rano zapominam nawet o biżuterii, ale taką jak ta, mogłabym nosić codziennie!







a f w  s t o r e

Prawie osiem tysięcy lajków na fejsie - trudno było w końcu nie zobaczyć. Połowa ubrań wygląda niczym z romwe, tylko zamiast $ są polskie złotówki. Druga część wygląda jak te z Japan Style - tylko za wysyłkę nie trzeba płacić więcej niż za zamówienie. Słyszałam wiele opinii na temat jakości tych ubrań.Czy zawsze idzie to w parze z ceną? Wydaje mi się, że niekoniecznie. Na szczęście niedługo będę mogła się sama przekonać. Tylko co wybrać?







b c o z y 


A dla wszystkich leniuchujących o tej godzinie w łóżku z laptopem polecam http://www.bcozy.com/
Aktualnie nie działa mi ich strona, więc można wejść na fejsa. Znajdzie się też coś dla tych, którzy chcieliby być bardziej seksi.



This entry was posted on niedziela, 3 lutego 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “NEW”