show room






sukienka buty leggisny - h&m / sweter bershka sh

A z okazji, że ostatnio posprzątałam - kilka zdjęć moich ulubionych rzeczy w pokoju.








Dla wszystkich którzy jeszcze nie widzieli! HOUSE MAG jest do zdobycia w sklepach House. Zasada jest jedna - kto pierwszy ten lepszy, bo magazyn jest darmowy.  Hipster czy bezdomny? Najlepszy artykuł jaki ostatnio czytałam. Uśmiałam się do łez, a chwilami czułam się jakby ktoś opisywał mnie. W dodatku świetne zdjęcia, trochę nowojorskiego intagramu (czy jak ktoś woli hipstagramu) i pełno muzycznych ciekawostek. Będzie również możliwość pobrania go w pdf, ale ja jednak jestem zwolenniczką papierowych gazet.





I dla wszystkich blogerek ubierających się w house - zapraszam tutaj





inspiracja / moja piękna siostra! ona powinna być modelką, moje słit focie są niczym w porównaniu do jej zdjęć


This entry was posted on wtorek, 5 lutego 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

16 Responses to “show room”

  1. those heels! love it!

    http://www.xcherrylipstick.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwieki <3 siostra i ty jesteście bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak ty wyglądasz jak bezdomna ale przecież liczy się to że jesteś modna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, a dom wypożyczyłam tylko do zrobienia zdjęć - bo pewnie jestem bezdomna

      Usuń
  5. Ale jesteś urocza <3 fociłabym !!!
    a po gazetę muszę iść:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie , prosto i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra zdecydowanie powinna zostać modelką ;) +1

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd masz okulary z 1-szego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Brałbym Cię jak zakonnice <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pokażesz kiedyś swój cały pokój? :)

    OdpowiedzUsuń