Today






Mimo, że włosy układają mi się na niektórych zdjęciach nienagannie, to chyba czasami przydałaby mi się taka czapka:

Na szczęście nie jest już tak zimno, i czasami nawet widać uśmiech na mojej twarzy w trakcie robienia zdjęć, ale zaopatrzę się w kalosze - wszystkie buty mi przemakają! Jedyne które dają radę to vansy, ale mama by mnie zabiła gdyby zobaczyła mnie w nich w śniegu po kolana. W spódnicach nie chodziłam już chyba pół roku! Ciągle chodzę w legginsach, bo najwygodniej, a w jeansach chyba mało kto mnie widuje. Tą dostałam bardzo dawno temu od firmy oasap.com. Przypomniałam sobie o niej wychodząc na jakąś imprezę. Tym sposobem znalazłam wiele innych leżących na dnie szafy, która czasem przypomina mi narnię. Kilka z nich chyba nawet nie ujrzało światła dziennego. Ale to tylko kwestia czasu. O ile znowu o nich nie zapomnę...


A dziś cały dzień jeździłam na desce w ramach licealiady. Mogę się pochwalić, że zajęłam drugie miejsce -ale to z pewnością nie moja zasługa. Liczył się wynik całej grupy, a swoim lepiej się nie będę chwalić.


This entry was posted on środa, 13 lutego 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “Today”

  1. wyglądasz super ! strasznie lubie do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz ;)
    Zazdroszczę włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś dołączać do notek info, z których sklepów są poszczególne elementy stylizacji? myślę, że wiele osób (w tym ja ;)) chciałoby wiedzieć, skąd bierzesz takie perełki.
    Jesteś cudna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ile wazysz i ile masz wzrostu

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawik ;3 <33
    Zapraszam do mnie na konkurs : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakbym miała takie nogi to bym w spódnicy chodziła !

    OdpowiedzUsuń
  7. zapytam prosto z mostu: zapuszczasz włosy? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co mi przyjdzie do głowy w tym roku:)

      Usuń