new in

Ostatnio dość solidnie obkupiłam się w House. Z pozorów sklep typowo sportowy, do którego z największą chęcią zaglądałam w podstawówce. Kolorowe bluzy, jeansy, topy ect.  Z powodu niedawnych, nietypowych wydarzeń zaglądnęłam tam z większą chęcią, niż kiedykolwiek przedtem. Mianowicie wiosenna kolekcja a wraz z nią nowe trendy. Nie jestem zwolenniczką pokazów i modowych gazet w pogoni za najnowszą kolekcją znanego projektanta i popularnych akcesoriów zaprojektowanych przez niego z odpowiednikiem w sieciówkach. House spełnił moje oczekiwania w 100 procentach i znalazłam tam to, czego szukałam. Pewnie zobaczycie sami w kolejnych postach z nowymi rzeczami.







buty H&M / koszula HOUSE / bransoletka EFOXCITY / torba ALLEGRO / naszyjnik (??) ROMWE


Romwe Galaxy Souvenirs & Upto 70% OFF for you this Easter:
Galaxy bowtie for orders over $40
Galaxy collar for orders over &70
Galaxy bag for orders over $100
From 27/03/2013 to 29/03/2013

This entry was posted on czwartek, 21 marca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “new in”

  1. Stylizacja jak zwykle perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy kupiłaś tę piękną koszulę ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! love this outfit!!!!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Excellent post. I was checking continuously this weblog and I'm inspired! Very useful info particularly the last section :) I take care of such information much. I was seeking this particular information for a long time. Thanks and good luck.

    Take a look at my page ... forex trading forum

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że kupujesz na ROMWE. Uważam, że mają tam świetne ciuchy! Czy płacisz dolarami? I wgl, to czy oni przysyłają Ci ciuchy ze Stanów? Błagam Cię, opisz wszystkie czynności przy zamawianiu ciuchów w tym sklepie.!
    Bd Ci baaaaaardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń