ok

















This entry was posted on niedziela, 10 marca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “ok”

  1. Świetne stylizacje ! Zawsze marzyłam o zdjeciach w podziemnym garażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing pictures & outfit!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki dużo przeszły. ; > Takie najlepsze. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja + jesteś niesamowicie urocza!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i trzy ostatnie są przecudne maniuro <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powinnaś dodawać zdjęć jak przed chwilą wstałaś w łóżka bo to nie jest fashion ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Siemasz,
    wiesz, nie znamy się totalnie, ale chodzisz ze mną do szkoły, więc natknęłam się na ciebie kilka razy na fejsie (lol, może powinnam napisać tą wiad na spotted, tak brzmi ten początek xD) a i w szkole kilka razy cię zauważyłam na korytarzu
    nno w każdym razie na pierwszy rzut oka wyglądasz na takiego sto pro lansa, hippstah w każdym calu i w ogóle 'ależ jesteś plebsem, nie mów do mnie i w ogóle weź spłyń'
    hahahahahahah nie miej mi tego za złe, sama kilka razy usłyszałam, że robię masakryczne pierwsze wrażenie (sensu, że wyglądam jak taka kobieta zła, która zadziera nosa i jej hobby jest łamanie chłopięcych serc, gah.) a to całkiem przykre, bo zero w tym prawdy ;__;
    nvmd, w każdym razie po przeglądnięciu Twoich wpisów, muszę skorygować swój pochopny osąd, bo wydajesz się być naprawdę sympatyczna.
    i to tak... miło. znaczy, no, nie wiem jak to zgrabniej ująć, bo sama do końca nie jestem pewna co chcę przekazać xD
    w każdym razie stanowczo na plus. :)
    no i to w sumie chyba tyle, tak tylko pomyślałam, że napiszę ten komentarz, bo mnóstwo jest anonimowych hejtów a miłe wiadomości to gatunek prawie wymarły, eh [`]
    pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I LOVE YOUR BLOG
    perfect xoxo
    www.thekaybook.com

    OdpowiedzUsuń
  9. za kazdym razem staram sie skupic na calosci (i wychodzi mi to w 90%), ale Twoje wlosy sa tak genialne, ze nie moge oderwac oczu! :)) :*

    PS. odczytalas mojego maila? a moze zmienilas adres? bardzo zalezy mi na odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You got a wonderful style.

    I would like to invite you to join www.STARPIQ.com

    where u can share your amazing looks.

    Lot of love,

    Nicole

    OdpowiedzUsuń