new hairstyle


Moi znajomi wiedzą, że włosy ścięłam jakiś czas temu. Dodałam kilka starszych zdjęć i wreszcie mogę się pochwalić. Może nie jest dokładnie tak, jak miało być, ale myślę że to tylko kwestia czasu.
Wszystkie rzeczy z wyjątkiem legginsów są z Housa. Najbardziej przypadł mi do gustu neonowy naszyjnik, który przez ostatni tydzień rozświetlał każdy mój outfit. Od dresowych spodni aż do sukienek. Chociaż moi koledzy uważają, że wygląda jak obroża - wliczając w to mojego tatę, to nie zmieni to mojej miłości do niego. A była zdecydowanie od pierwszego wejrzenia! 







 Romwe choose some special styles to hold this flash sale for all Romwe fans! The original price is $29.99, but now! You can get it in $17.99!! Only three days valid.

Romwe 2013 Spring/Summer Leggings Flash Sale.
You can buy legging $17.99 instead of $29.99!
Date: 4/3/2013-4/5/2013
Only 72 hours!  GO!


This entry was posted on niedziela, 24 marca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “new hairstyle”

  1. uwielbiam, wręcz kocham tą kurtkę! miałam nawet kupić, ale mam już jedną czarną "skórę", także się trochę nie opłaca:c
    a beżowej nie było już xs'ek więc moje marzenia legły w gruzach.

    OdpowiedzUsuń
  2. a skad ta 'obroza' ? ;D szukam dokladnie czegos takiego! tylko moze w troche bardziej stonowanym kolorze ;)
    fryzura swietna, kojarzy mi sie z uma thurman w pulp fiction, swoja droga tez bym chciala cos w ten desen, ale z moimi rysami i falujacymi sie wlosami to nie przejdzie.. to sobie chociaz grzywkę taką szczeliłam ostatnio, A CO! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. meh ja slepa, pytam sie glupio, kiedy napisalas ze wsjo jest z housa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. love the hair! it looks great on you! and the outfit is just perfect <3

    OdpowiedzUsuń
  5. i just LOVE your hair so much. it is so adorable.

    OdpowiedzUsuń