today morning

  Dziś z samego rana w  drodze na tramwaj namówiłam moją siostrę na zrobienie kilku zdjęć. Niestety piękne, poranne słońce mnie oślepiło, więc musiałam założyć okulary. Co prawda uratowało to moją twarz, na której był jeszcze odcisk od poduszki, nie wspominając o zaspanych oczkach. Oby więcej takich pięknych dni!




 
 torebka ROMWE / bluzka sweter legginsy naszyjnik H&M / kubek STARBUCKS / okulary 80S PURPLE

a tak właśnie sobie jeździmy:


/Muszę podkreślać, że mam siostrę. Kiedyś doczytałam się, że jej nie mam i właśnie na taką wyglądam.
wszechobecny hejt

This entry was posted on środa, 6 marca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

29 Responses to “today morning”

  1. ładna lidzia :D
    huehue my nie ladnie skaczemy,
    ty lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SO BEAUTIFUL! LOVE THE TEXTURES!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful. i love the fur coat

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanko dlaczego dałaś końcówkę pl na nagłówku jeśli końcówka twojego bloga to com ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo faktycznie, nie zwróciłam uwagi

      Usuń
  5. Nie ma nic lepszego niż zdjęcia w blasku słoneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. im większa zajebistość tym większy hejt - udowodnione naukowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcięłaś rękawy od tego futerka co miałaś? Jeżeli tak to wydaje mi się, że dobrze zrobiłaś, bo wygląda świetnie! Chyba jedna z najładniejszych kamizelek futerkowych jakie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem czy dobrze zrobiłam, bo dostałam futro od cioci, a rękawy odprułam z taką ekscytacją, że zapomniałam się zapytać czy mogę - i trochę żałuje ale jest idealne na taką pogodę.

      Usuń
    2. No wiesz w sumie jak ich nie zniszczyłaś przy odpruwaniu to zawsze można je jakoś przyszyć, po starych szwach. Zależy jak odpruwałaś :)

      Usuń
  8. a kamizelka skad?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) Boska kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  10. super :-) bardzo fajny masz styl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna masz fryzurke musze stwierdzić a rzadko mi się to zdarza, a ta kamizelka z futra nieziemska , naprawde świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. co to za model najek? są mega! :o

    OdpowiedzUsuń
  13. jak można podwijać leginsy tak wysoko? futro+najeczki hahha :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są 3/4 -,-

      a futro i najeczki strasznie śmieszne, ubaw po pachy :)))

      Usuń
  14. A co jak nie mam tylu pieniędzy?Jestem skazana na ostracyzm fashion-społeczności?Konkretyzując: Jak być modna nie mając bogatych rodziców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że ja mam bogatych rodziców i tyyyle hajsu

      Usuń
  15. na górze strony w tzw "kółku" masz napisane , że " nie bywasz w starbaksie" a kubek na tym zdjęciu masz właśnie stamtąd. gdzie logika ? rozumiem, ze kierujesz sie zasadą "zjeść ciastko i mieć ciastko" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bywam, kubek dostałam. również pozdrawiam

      Usuń