20/04/13


Poranny ptaszek ze mnie, wstałam o 9 rano w sobotę, żeby pisać post na bloga i podzielić się nowościami.

 Ostatnio przystopowałam z zakupami online i wybrałam się do galerii odwiedzając croppa. Moje ostatnie zakupy w housie nakłoniły mnie do odwiedzania polskich firm. Nie miałam pojęcia, że w croppie znajdę new balance (szkoda, że tylko męskie, mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni). Wyszłam z wielkimi siatkami, więc mam nadzieję, że ten post i następne zainspirują kogoś do wybrania się tam.





legginsy TERRANOVA / top kurtka CROPP / kapelusz ILOKO
torba HOUSE
buty H&M 

naszyjnik CROPP


This entry was posted on sobota, 20 kwietnia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “20/04/13”

  1. o jej, ten zestaw jest perfekcyjny i nieziemski! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna wpływa niesamowicie na twój wygląd! Stajesz się ładniejsza gdy się robi ciepło! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki dzięki bardzo mi miło!

      Usuń
  3. pokazesz kiedys zdj w dlugich jeszcze wlosach? mialas je kiedys wstawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!!

    Chcesz poznać fajne osoby albo po prostu dobrze sie zabawic ?
    Zaproszam
    http://showup.tv/ref/SkromnyAlfa69

    OdpowiedzUsuń