perfect jeans


O moich idealnych jeansach mogę powiedzieć tylko tyle, że nadal ich szukam. Te które mam na sobie nienagannie się  spisują. Są elastycznie, co jest według mnie najważniejszą cechą, bo czyni je to wygodnymi. 
Jednak nic mnie nie przekona do nich bardziej niż do legginsów, tregginsów i jegginsów, w których mogę siadać jak chce i nic mnie nie ogranicza. Za to pikowanej kurtki szukałam odkąd zobaczyłam ją na pewniej dziewczynie. Pomyślałam, że będzie idealna. I jest. Sama w sobie jest na tyle ozdobna, że nie trzeba się za bardzo wysilać, żeby zrobić prosty look, który jest oryginalny. 










kurtka spodnie HOUSE / torebka ROMWE / buty H&M / okulary 80SPURPLE.COM

Everyone is a super model!! We can show our feeling about clothes, life and love.
We should shouted it out!! Let others know our feeling. Because if you don’t tell others, others couldn’t know it. They are not you! Show your feelings!!

Romwe is holding a activity, they courage everyone shows their feeling about their legging. You may don’t know how welcome their leggings are!! It’s so hot!!

1, Take a photo in Romwe leggings
2, Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I’m wearing Romwe leggings”  on Instagram
3, Locate your positions
4, Follow Romwe on Instagram

Here is the example:
Time 05/09/2013 to 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:

This entry was posted on poniedziałek, 29 kwietnia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “perfect jeans”

  1. Też wolę legginsy od jeansów :D
    bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. simple & amazing outfit!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te spodnie <3 super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. a spodnie dawno kupowałaś ? ile kosztowały ? może jeszcze uda mi się je dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu a cóż to za chłopak ?xd

    OdpowiedzUsuń