24/05/13


Pogoda ponura, nastrój ostatnio też, więc może chociaż zdjęcia nie będą. Zapachniało latem przez ostatni miesiąc, co powinno wpłynąć na dobre samopoczucie. Wydawało mi się, że mam więcej energii i wzięłam sobie za dużo obowiązków na raz, co mnie przytłoczyło i zwolniłam tempo. Także ciesze się z deszczowych dni, i z tego, że wolne popołudnia mogę spędzać z laptopem w łóżku, robiąc zakupy online i pijąc gorące kakao. A co do zdjęć - stanik z ćwiekami kupiłam wieki temu, ale z tego co wiem jest jeszcze dostępny. Jest to oczywiście ten z typów push-up, ale czy komuś zaszkodziło trochę oszustwa? Głowiłam się bardzo długo jak go tu pokazać, i widziałam kilka dziewczyn noszące go na coś. Mam nadzieję, że nie wyszło okropnie, bo ja jestem jak najbardziej na tak. Do tego 'sukienka', która właściwie jest kompletem, ale jest tak zwiewna, że nic to nie daje. I standardowo - wygodne buty i duża torba i okulary.






stanik bransoletka ROMWE / zegarek CASIO / sukienka H&M / torba HOUSE / buty VANS / sweter TOPSHOP sh / bransoletka z kolcami EFOXCITY

20% off selected items
Date: 05/25/201305/27/2013


Leggings Flash Sale of Romwe New Collection! Only $19.99 for any pair. 3 days only!
GO>> http://www.romwe.com/manage_activity/19.99-flash-sale/


1. Over 1000 styles with up to 70% off
2. Valid date: 06/01~06/07/2013
Go: http://www.romwe.com/Mid-season-Sale-c-213.html?pp=3400

This entry was posted on piątek, 24 maja 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

17 Responses to “24/05/13”

  1. Oh ten biust na ostatnim zdjęciu :D
    Sukienka strasznie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne <3 tylko mam pytanie, skąd Ty bierzesz kasę, na te wszystkie ciuchy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie pracujesz?

      Usuń
    2. zero prywatności? w supersklepie jako 'modelka' , przez ostatni rok na giełdzie samochodowej i czasem jakieś dorywcze

      Usuń
  3. mi się bardzo podoba!
    Jedna z naprawdę bardzo dobrych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. osz Ty ! :) wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne dobranie

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Cię za ten dystans do własnej osoby! btw świetnie wyszło:)

    zapraszam również na swojego bloga, dopiero zaczynam heh
    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu jak fajnie, wreszcie coś takiego fajnego kreatywnego, jak kiedyś ;>
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, niestety minusowe temperatury nie sprzyjają kreatywności

      Usuń
  8. fajny nagłowek w jaki progrwamie zrobiłas, i bardzo ci do twarzy jak się teraz ubierasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! photoscape, obrabiam tam wszystkie zdjęcia

      Usuń
    2. dobrze jest ubierać się do twarzy:)

      Usuń