Spring!





Moje nowe buty, w których zakochałam się podczas sesji do lookbooka supersklepu, którego zapowiedź macie powyżej. Nie chciałam ich z siebie zdjąć. Kupiłam je na następny dzień. Wyglądają na wygodne, ale po trzecim wyjściu nie jestem w stanie w nich chodzić, co trochę łamie mi serce. Będą musiały poczekać kilka dni, aż moje obdarte stopy wyzdrowieją. Na całe szczęście pogoda sprzyja, więc można popisać się wieloma ciekawymi lookami na ulicy. Oby coraz lepiej!







naszyjnik H&M / top MARC O'POLO sh / legginsy ROMWE / okulary 80SPURPLE / torba CROPP / buty NB supersklep



2. Post with @romwe #romwemay “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I wear Romwe leggings”  on Instagram
3. Mark your location
4. Follow Romwe on Instagram
5. Expired time: 06/09/2013

Check the contest (@romwe) you will know how to join:

This entry was posted on poniedziałek, 20 maja 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

7 Responses to “Spring!”

  1. pozytywne ostatnie zdjęcie :D fajne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful!

    http://yourdulde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy i buty są super :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. super cool yet casual outfit - love the floral leggings and sneakers!
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak botwinka na 6 zdjęciu xdd




    podpisano PP

    OdpowiedzUsuń