PERSUNMALL - wishlist

Szpilki? Szczególnie rozchwytywany ostatnio model do szpica mnie urzekł - swoją nienaganną brzydotą. Jednak odpuszczę je sobie, chociaż są na mojej liście. Obcasy nie są moim faworytem, jeśli w grę wchodzi aktywny tryb życia. 

 

2

Szorty, które wyglądają jak spódnica. Dostępne na wielu stronach internetowych, chociaż jako pierwsze dostrzegłam je w zarze. Sami oceńcie czy to dobrze, że są tak "popularne", czy nie. Ja właśnie planuje ich zakup. Jedynym dylematem jest kolor. Czarny czy biały?


3

Już z myślą o wrześniowym chłodzie, wymarzyłam sobie jeansy w wersji trochę nonszalanckiej. Z dziurami. 




4

Najwygodniejszym ubraniem według mnie są jumpsuity. Zarówno w wersji maxi jak i mini sprawdzają się w każdej okazji. W dzień noszę do nich trampki, a wieczorem zakładam obcasy i biżuterię. Idealny na wyjazdy wakacyjne. Sprawdzi się przy każdej okazji, a w walizce zajmie malutko miejsca.


5

Kopertówka w neonowym kolorze jest chyba moim faworytem na liście. Przyda się za równo w trakcie dnia, jak i podczas imprezy. 


6

W lecie chociaż na chwilę mogę zapomnieć o obowiązkach i dress-code panującym w szkole. Warto pokazać trochę więcej ciała. Przy temperaturze 30+ stawiam na tank topy, odkrywające brzuch, a dla mniej odważnych proponuję połączenie ich z szortami lub spódnicą z wysokim stanem. 



This entry was posted on poniedziałek, 24 czerwca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “PERSUNMALL - wishlist”

  1. Mogłabyś mi polecić gdzie znajdę fajne spodenki z wysokim stanem ? :)

    OdpowiedzUsuń