25/07/13

Z przykrością muszę stwierdzić, że po bardzo długich wakacjach poza Krakowem, wracam.
Ma to swoje plusy i minusy, ale jedyne co mnie trzyma w domu to internet, i dużo jedzenia.
Skoro już jestem, wracam do blogowania - wcale mi tego nie brakowało, ale pieniążki znów trzeba zarobić:) Łapcie pierwszą porcje zdjęć, zrobionych 'na zaś', zanim zaczęły się upały. Teraz jestem o wiele bardziej opalona a moje włosy urosły w zatrważającym tempie. 







spodnie H&M / buty NB / torba snackback CROPP / bluza SH /
naszyjnik ROMWE / pierścionek PERSUNMALL / 

This entry was posted on czwartek, 25 lipca 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “25/07/13”

  1. świetne buty i bluza ;) super wyglądasz, zawsze na luzie i w sportowym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, taki total grey u Ciebie jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń