COCA




plecak VINTAGE / szorty PERSUNMALL / top ROMWE / buty VANS  / pierścionek HOUSE

Do not miss! Focus on Aug 20!


This entry was posted on niedziela, 18 sierpnia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “COCA”

  1. świetna stylówka, bardzo fajna koszulka tak jak i asymetryczne szorty, chociaż mi by pewnie nie pasowały :) btw odwiedzam Twojego bloga już bardzo długo, a dopiero teraz zorientowałam się, że jesteśmy prawie w równym wieku, nie wyglądasz na 16! poza tym świetny blog, oby tak dalej Lidka!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set, koszulka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś śliczna i masz świetny styl :*
    Zapraszam na mojego bloga, napisz czy ci się podoba i oczywiście dodaję cię do obserwowanych :) http://jednolife.blogspot.com/2013/07/ty-suko-warkna-po-czym-uderzy-mnie-w.html

    OdpowiedzUsuń
  4. OMFG YOU'RE SO SEXY, I WANT COCACOLAAAAAAAAAAAA, I AM GONNA EXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOODE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń