love my snapback



szorty PERSUNMALL / top SH / łańcuch ROMWE / snapback CROPP / buty VANS

This entry was posted on wtorek, 20 sierpnia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

6 Responses to “love my snapback”

  1. podobny top nie dawno kupiłam też w sh :) fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przypominasz wokalistkę F.O.X. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! jestem tegoroczna absolwentka VI LO, ale kojarze cie z korytarzy :) nie przejmuj sie wszytskimi negatywnymi komentarzami tu... ja tez uwielbiam mode, ubrania, moje kolezanki tez czesto kompletnie nie rozumialy, po co mi 100 bluzka czy torebka :) tez uwazaly, ze jestem dzieckiem bagatych rodzicow, a prawda byla taka, ze ja ciezko pracowalam na to wszystko, gdy one wolaly siedziec w domu i nic nie robic :) bardzo mi sie podoba twoj styl, ja co prawda mam troche inny, ale z pewnoscia sie zainspiruje toba jeszcze nie raz :) powodzenia i ja na pewno bede sledzic twoj blog :)

    OdpowiedzUsuń