little white

Dawno nic nie pisałam,ze względu na zbyt dużo czasu wolnego - ironiczne prawda? Pierwsza połowa września za nami, więc postanowiłam wrócić do normalnego trybu życia, chociaż nigdy nie była ze mnie szalona imprezowiczka. Postanowiłam zapuścić włosy, chociaż nie wiem czy to dobry pomysł. Przez kilka miesięcy nie byłam u fryzjera. Od paru tygodni chodzi mi po głowie szalony pomysł -czarne włosy zainspirowane obserwowaną przeze mnie na okrągło @hannahpixiesnow. Chociaż z drugiej strony za bardzo podobają mi się białe włosy. Pierwszy raz zobaczyłam takie u @alicezielasko i zbyt długo dążyłam do takiego koloru, żeby go zmienić. Sprzedałam prawie wszystkie obcasy i przez wakacje zaczęłam stawiać na wygodę. Jak nigdy, na okrągło chodzę w sportowych butach i chyba tak już mi zostanie. Wiecie czego możecie się po mnie spodziewać, dopóki nie zasypie nas śnieg. Na jesień muszę obowiązkowo zaopatrzyć się w gumiaki! Nie koniecznie klasyczne, a nonszalanckie.

Na razie jeszcze trochę wakacyjnie.

/coming







Romwe Hot Sale for Cardigans & JumpersUp to 50 %offValid dates: Sep17 to Sep19Only 72 hours!!Don’t miss, girls!Go : http://www.romwe.com/manage_activity/cardigan-flash-sale/?wnAnd flash sale: http://www.romwe.com/manage_activity/best_seller_sale/?wn



This entry was posted on sobota, 14 września 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply