Classic

Dawno nie byłam tak niezadowolona. Nadużywam ostatnio słów zaczynających się na 'nie' . Nie muszę chyba pisać, że dopadła mnie jesienna chandra - widać to po moim blogu. Brak postów wynikający z lenistwa, które notorycznie usprawiedliwiam złą pogodą. Ciągle jestem niezadowolona ze zdjęć- dlatego ich tu nie dodaje. Ale jak mają mi się podobać? Skoro wychodzę o 15 a na polu jest już ciemno i wszystko momentalnie jest skazane na porażkę. To nie tak, że nie lubię nocy. Po prostu nienawidzę jesieni. Tej jesieni, która jest teraz. Próbuję się jakoś uszczęśliwić kupując nowe rzeczy, ale najchętniej przez internet - nie mam siły nawet wychodzić z domu. Najchętniej leżałabym całymi dniami z laptopem w łóżku, z resztą i tak tylko to robię o kilku dni.

Może teraz o dzisiejszych zdjęciach. Niestety są paskudne, ale do rzeczy. Na długą, czarną sukienkę ubrałam klasyczny podkoszulek w kolorze szarego melanżu. W końcu zdecydowałam się na zakup oryginalnego shoppera z zary. Taką czarną torbę miałam już kiedyś. Niestety kiepskie wykonanie w połączeniu z częstotliwością noszenia dało fatalny efekt. Po dwóch dwóch, trzech miesiącach była do wyrzucenia. Ale fitowała to wszystkiego więc szarpnęłam się na porządniejszą. Klasycznie i z klasą.






naszyjnik HOUSE / oksy 80SPURPLE / bluzka FRONTROWSHOP / sukienka ROWME / torba ZARA / buty CONVERSE


Romwe Top 8 Styles Sale!
Date: Nov 20 to Nov 26
Round 1: Share ‘win free page’ and win free clothes:
Round 2: Save more with extra coupon 
Round 3: Buy 3 and more get 1 for free


Romwe “Rose D” sweatshirt
Have it at bargain price $1.99 on 26th Nov or for FREE!
Leave your comment to the sweatshirt here > http://www.romwe.com/letters-roses-print-sweatshirt-p-75671.html, you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!






This entry was posted on poniedziałek, 18 listopada 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Classic ”

  1. W blondzie Ci było super - nie obraź się, ale w tym kolorze wyglądasz jak dziecko emo. Wróć do poprzedniego koloru bo było Ci w nim naprawdę ślicznie.
    Listopada też nie znoszę, ale pociesz się że może niedługo spadnie śnieg i będzie można słuchać Last Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  2. co zrobic zeby kreski się nie odbijały i nie rozmazywały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Uwielbiam takie niby klasyczne, ale luzackie zestawy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy strój, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń