Nie sądzę, żeby was interesowało

Nie sądzę, żeby was interesowało jak wygląda moja choinka oraz jakie mam talerze na stole. Nie chcielibyście zobaczyć mojego kota w świątecznym ubranku. Sądzę, że również zdjęcie z moją babcią nie zrobiłoby furrory. Włączam facebooka, odbieram życzenia, a na tablicy wyskakuje mi milion postów tego typu. Każda szanująca się blogerka to zrobiła. Tylko po co? Widziałam ich choinki, prezenty, dziwnie ubrane zwierzęta no i talerze. Talerze puste, pełne, brudne po jedzeniu. Nie mogło oczywiście zabraknąć postu typu 'mój wigilijny outfit' SERIO?  Ja niestety nie lubię świąt, nie dekoruje domu, ani nie mam zwyczaju ubierać choinki. Najchętniej te kilka dni wyjęłabym z blogosfery. Na prawdę można mieć fajne święta bez zdjęcia z choinką. Mam nadzieję, że chociaż niektórzy mi wierzą. 

This entry was posted on poniedziałek, 30 grudnia 2013. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Nie sądzę, żeby was interesowało”

  1. myślisz tak bo nie wierzysz w Boga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę w boga - nie dodam zdjęcia z wigilii -.-

      Usuń
  2. Nie wierzysz w Boga ?
    Fajne.masz.look'i ;)

    OdpowiedzUsuń