Today

Wraz ze śniegiem przyszła do mnie choroba i już drugi tydzień leżę w łóżku. Z racji, że jutro zaczynamy ferie już czuje się lepiej. Mam sporo planów, mam nadzieję, że wszystko będzie tak, jak sobie wymarzyłam i za tydzień będę już do was pisać z Warszawy. Mając dużo czasu przeglądałam ciuchy na różnych stronach. Z dwóch zrobiłam wam małe rozeznanie poniżej. 



bluza OASAP / skarpetki FRONT ROW SHOP


dres CROPP 


S H E I N S I D E (klik) 


Długo nie mogłam się zdecydować na sukienkę studniówkową. Te należały do mojej wishlisty, jednak kupiłam zupełnie co innego. Czarną, welurową, seksowną sukienkę. Niestety to był błąd. Przyszła wczoraj i już wiem, że na pewno jej nie ubiorę. 






Nie jest to okrycie na zimowe mrozy, jednak na cieplejsze dni jest dobrym, klasycznym rozwiązaniem. Kupiłam już czarny, ale mam ochotę mieć w swojej szafie również białą wersję. Klasycznie i z klasą.

 

Chciałabym zwrócić uwagę, że jedyną parką nie jest PARKA Z BERSHKI, która jest na tyle popularnym okryciem wierzchnim, że zdobyła na facebookowym fanpage ponad 17tys lajków. Niestety jeśli dopiero w tym sezonie zobaczyłyśmy parkę i nie możemy się bez niej obejść proponuję inną gamę kolorystyczną niż ciemna zieleń / khaki. Tutaj do wyboru pastelowe kolory lub musztardowy. Równie ładne, prawda? 
Ja na szczęście ostatnie dwa lata chodziłam w zielonej parce a w tym sezonie ją sprzedałam i wymieniłam na jeansowy płaszcz z kożuszkiem.






P E R S U N M A L L (klik)



Przeglądając tą stronę trafiłam na dwie ciekawe rzeczy. Sweter KENZO za 50$ (link) 
Oraz bluzę BOY LONDON za 10$. Czy to aby na pewno legalne? 






Nie wiem czy moją uwagę przyciągnął ten komplet, czy bardziej dziewczyna na zdjęciu. 



Dwie rzeczy, które wpadły do mojej wishlisty. 



I na koniec - kilka naszyjników jak najbardziej na tak. Należy jednak pamiętać że złoty złotemu nierówny więc najlepiej zakupić 2w1. 

This entry was posted on czwartek, 30 stycznia 2014. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Today”

  1. śliczna bluza!!!! kupię ja gdzieś w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  2. So, in your financial crisis, usually do not feel
    burdened with big loans since you have choice of Small cash loans in UK which
    will avert all your tensions not fake much with the issue
    was developed due to your soured economy which resulted in financial peril and many homeowners could no longer afford payments.

    OdpowiedzUsuń